۳۰ شهریور ۱۴۰۳

خاخام خریدی: انتصاب امیر اوهانا عامل بدبختی اسرائیل است!

یک خاخام برجسته در جامعه خریدی مدعی شد انتصاب امیر اوهانا به عنوان رئیس کنست عامل تمام مشکلات اسرائیل است.

خاخام موردخای نوگرشل در گفت‌وگو با کیکار حشبات ادعای خود را بر اساس ممنوعیت همجنسگرایی مردان توضیح داد.

در سال گذشته، رأس رهبری جامعه خریدی در سطح سیاسی و معنوی، بارها ابراز داشته‌اند که نیمه دومی برای دولت وجود ندارد. هیچ کس جرات نداشت دلیلش را توضیح دهد. خاخام موردخای نوگرشل، یک شخصیت برجسته در جامعه خریدی، در مصاحبه‌ای با Kikar HaShabba، آنچه را که خریدی‌ها (ارتدوکس افراطی) جرات ندارند با صدای بلند بیان کنند، بر زبان آورد. وی مدعی شد: انتصاب امیر اوهانای همجنسگرا به عنوان رئیس کنست عامل تمام مشکلات از بدو تاسیس این دولت بوده است.

بلافاصله پس از ادای سوگند دولت، نوگرشل اظهار داشت که دولتی که به نظر می‌رسد دولت رویایی 64 دوره کامل جناح راست باشد، تا آخر دوام نخواهد داشت.

مصاحبه کننده از خاخام پرسید که چرا در هنگام ادای سوگند دولت این گونه اظهار نظر کرده است؟ وی پاسخ داد: من این را روی آنتن نمی‌گویم، هرکسی که می‌خواهد بداند چرا این را گفتم پرشات «پس از مرگ» را باید با دقت به آنچه در آنجا نوشته شده است بخواند. در حقیقت این بند می‌گوید: جنگ و سایر مشکلاتی که از زمان تأسیس دولت اسراییل را درگیر کرده است، به این دلیل رخ داد که آنها امیر اوهانا (همجنس‌گرا) را به عنوان وزیر و رئیس مجلس منصوب کرده‌اند.

 

لینک خبر: https://www.israelhayom.co.il/judaism/judaism-news/article/15664849

→ خواندن مطلب قبلی

ارتش اسرائیل خسته و فرسوده شده است

خواندن مطلب بعدی ←

خاخام یوسف: دعای ما اسرائیل را از حمله موشکی نجات داد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *