شکست کامل اسرائیل در اطلاع رسانی و تبلیغات

ایلان لوی در انتقاد تند از دولت: اسرائیل در تبلیغات و اطلاع رسانی شکست کامل اعلام کرده است.

سخنگوی سابق دولت در آغاز کنفرانس مردمی وای نت و یدیعوت آحارونوت که در نمایشگاه تل آویو برگزار می‌شود، به شدت از مدیریت اطلاعات اسرائیل انتقاد کرد.

تارنمای وای نت با اعلام این خبر که گروه خبری یدیوت آحارونوت کنفرانس “مردم دولت” را در تل آویو برگزار می‌کند، نوشت: سال 2024 در بحبوحه یک جنگ، جنگ برای کشور است. امسال، حق وجود ما در کشورمان بیش از هر زمان دیگری برای ما روشن است بدون مردان و زنان شجاع، در داخل و میدان جنگ همه چیز را از دست بدهیم.

سخنگوی سابق دولت، ایلون لوی، به شدت از مدیریت اطلاعات اسرائیل انتقاد کرد و گفت که حتی زمانی که او در یک موقعیت رسمی قرار داشت، برای مثال، قبل از کنفرانس‌های مطبوعاتی، هیچ کس به او اطلاع نداد. وی گفت: ما از نظر مشروعیت در یک سقوط آزاد به ته پرتگاه هستیم. من دیگر نمی‌توانم سکوت کنم. دولت اسرائیل در جنگ تبلیغاتی شکست کامل را اعلام کرده است و این انتقاد از افرادی نیست که در جبهه ایستاده‌اند و مشغول کار هستند، بلکه انتقاد از سطح سیاسی است.

به گفته لوی، جنگ، جنگ اطلاعاتی است، و دولت به سادگی این جنگ را با مهمات، تجهیزات حفاظتی و نیروی انسانی مورد نیاز به عنوان جنگ استراتژیک تعریف نکرده است و ما نتایج آن را می‌بینیم. مایه تاسف است که می‌توانستیم آن را به گونه‌ای دیگر انجام دهیم. وی خواستار استخدام ارتشی از سخنرانان حرفه‌ای و تبیین‌کنندگان به همه زبان‌ها و راه‌اندازی یک سیستم اطلاع‌رسانی مانند «دفتر نخست‌وزیر» شد. وی افزود: اسرائیل باید یهودیان دیاسپورا را نیز در جبهه اطلاع رسانی فعال کند.

لوی تاکید کرد که دولت بیانیه می‌داد و کنفرانس‌های مطبوعاتی برگزار می‌کرد، عمدتاً داوطلبانی در اختیار داشت و از طریق بیانیه‌های مطبوعاتی سخنگوی ارتش اسرائیل، نخست‌وزیر، وزارت خارجه و سایر منابع تغذیه می‌شد. وی افزود: سزاوار است که با پایان یافتن جنگ، ما روی اطلاعات سرمایه گذاری کنیم.

 

لینک خبر: https://www.ynet.co.il/activism/article/yokra13913433

→ خواندن مطلب قبلی

پایان مذاکرات آتش بس در روز چهارشنبه

خواندن مطلب بعدی ←

خسارت میلیاردی جنگ به پروژه‌های راه آهن

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *