۳۰ شهریور ۱۴۰۳

درخواست بن گویر برای برکناری گانتز و کوچاندن ساکنان غزه

بن گویر خواستار برکناری گانتز و کوچاندن فلسطینیان از غزه شد.

ایتامار بن گویر، وزیر امنیت ملی اسرائیل گفت که بنی گانتز، رئیس اردوگاه دولتی، یک دیدگاه قدیمی از رهبری در غزه را اتخاذ کرده است.

ایتامار بن گویر روز یکشنبه در سخنانی گفت که بنی گانتز، رئیس اردوگاه دولتی و عضو کابینه جنگ، می‌خواهد یک دیدگاه قدیمی را مبنی بر مدیریت غزه توسط ابومازن اجرا کند و مدت‌هاست که خواستار این بوده است. وی نظراتی از این دست را برای ما آورد. وقت آن است که به این موضوع پایان دهیم. از نتانیاهو می‌خواهم که گالانت و گانتز را برکنار کند.

بن گویر همچنین خواستار اخراج فلسطینی‌ها از نوار غزه شد و گفت: اگر در داخل غزه شهرک‌سازی وجود نداشته باشد، هیچ جایگزین دیگری وجود ندارد. وی معتقد است که هیچ راه دیگری وجود ندارد، مگر اینکه حکومت فتح در غزه باشد. تنها راه این است که مردم غزه را تشویق به مهاجرت کنیم.

وزیر امنیت ملی اسرائیل به روابط مصر و اسرائیل اشاره کرد و گفت: این امکان وجود دارد که روابط با مصری‌ها همیشه مورد تحقیق قرار گیرد البته ممکن است که مصر چندان علاقه‌مند نباشد.

نتانیاهو پیشتر خواستار تدوین و تصویب طرحی با هدف بازگرداندن گروگان‌ها، سرنگونی حکومت حماس، خلع سلاح نوار غزه، ایجاد یک اداره بین‌المللی برای مدیریت غیرنظامی غزه، بازگرداندن ساکنان شمال به خانه‌هایشان تا اول سپتامبر آینده شده بود.

 

لینک خبر: https://www.ashams.com/article/371012

→ خواندن مطلب قبلی

قطر، پیشنهاد آمریکا به اسرائیل برای مدیریت غزه برای روز بعد از جنگ

خواندن مطلب بعدی ←

حکم بازداشت دادستان لاهه برای نتانیاهو، گالانت، سینوار، الضیف و هنیه

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *