۳۱ شهریور ۱۴۰۳

افزایش تقاضا برای بسته‌های کمک معیشتی در اسرائیل

افزایش تقاضا برای بسته‌های کمک معیشتی در سراسر اسرائیل یکی از پیامدهای جنگ است.

کانال 7 عبری از روند نگران کننده افزایش تقاضا برای بسته‌های کمک معیشتی برای خانواده‌های نیازمند و سالمندان از آغاز جنگ خبر داد.

در ماه‌های اخیر روند نگران‌کننده‌ای از مشکلات اقتصادی آشکار شده است که نشان‌دهنده افزایش تقاضا برای بسته‌های غذایی کمکی برای خانواده‌های نیازمند و سالمندان در سراسر اراضی اشغالی است.

مدیر مرکز خیریه در عکا در گفت‌وگو با کانال 7 گفت: افزایش هزینه‌های زندگی پس از جنگ، بسیاری از خانواده‌ها را به وضعیتی رسانده است که مجبور می‌شوند برای خرید مواد غذایی اولیه کمک بخواهند.

وی افزود: با گذشت روزها، ما متوجه ناراحتی فزاینده‌ای در میان خانواده‌های مختلف و جمعیت مجروحانی می‌شویم که در فهرست افراد تحت حمایت ما در سال‌های اخیر قرار نگرفته‌اند و اکنون برای کمک از هر طریق ممکن به ما مراجعه می‌کنند.

بنیامینی خاطر نشان کرد: در طول سال هر هفته حدود 300 بسته غذایی بین خانواده‌های نیازمند، سالمندان و معلولان عکا توزیع می‌کنیم. ما با مراکز و سایر موسسات خیریه در ارتباط نزدیک هستیم و در طول دوره گذشته از همه آنها می‌شنویم که افزایش تقاضای کمک از آنها نیز محسوس است.

مدیر مرکز خیریه در عکا در پایان گفت: گاهی افزایش تقاضا از نظر میزان منابع مورد نیاز برای پاسخگویی به همه بیشتر است. ما از دولت و مردم می‌خواهیم که کمک کنند تا حد امکان به کمک رسانی ادامه دهیم و هیچ متقاضی را دست خالی برنگردانیم.

 

لینک خبر: https://www.inn.co.il/news/638428

→ خواندن مطلب قبلی

مخالفت نتانیاهو با تغییر عملیات نظامی در رفح

خواندن مطلب بعدی ←

تنش بین حزب ییش آتید و اوتزما یهودیت

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *