۳۱ شهریور ۱۴۰۳

تظاهرات در پی به کارگیری کارگران عرب

ساکنان بیت ال در اعتراض به حضور کارگران عرب تظاهرات کردند.

ده‌ها تن از ساکنان بیت ال صبح امروز، در اعتراض به تصمیم شورا، مبنی‌ بر اجازه کار به کارگران عرب در این شهرک، به سمت دروازه شهر رفتند و دعای صبحگاهی را در این تظاهرات برگزار کردند.

شورای بیت ال گزارش داد که از آغاز جنگ، رئیس شورا، شای آلون، به شدت با نخست وزیر، وزرای دولت و روسای سیستم امنیتی در مورد منع ورود کارگران فلسطینی به منطقه شورا مخالفت کرده است. او خواستار تغییر قابل توجهی در دیوان سالاری اداری (بروکراسی) است که طی آن به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا کارگران خارجی را استخدام کنند.

شورا در این باره تصریح کرد: ما شاهد یک شکست سیاسی و دیوانسالاری هستیم که منجر به انجماد و غیرفعالسازی پیشرفت در ساختمان‌سازی یهودیه و سامره می‌شود.

او در ادامه گفت: در میان بحران‌های سیاسی و امنیتی، وضعیت بیت ال طی یک سال گذشته در زمینه ساخت‌وساز بی‌سابقه بوده است و در خط مقدم آغاز ساخت‌وساز در کشور اسرائیل در سال 2023 قرار گرفته است. این اقدام پروژه‌های ساختمانی و تجاری را تقریباً به طور کامل متوقف کرده و کیفیت زندگی ساکنان را به شدت تحت تأثیر قرار داده است مضافا اینکه آسیب اقتصادی شدیدی به عموم برنامه ریزان و پیمانکاران وارد می‌کند.

با توجه به این موضوع، تعداد کمی از کارگران را برای ساخت یک ساختمان آموزشی برای سال تحصیلی آینده به منظور فراهم کردن شرایط تحصیلی فرزندان شورا می‌آوریم. ناگفته نماند که محل ساخت و ساز به دقت از طریق سربازان ارتش اسرائیل و عوامل امنیتی اضافی محافظت می‌شود و کلیه مجوزهای امنیتی لازم برای اجازه ورود کارگران و تضمین امنیت ساکنان بیت ال را گذرانده است.

 

لینک خبر: https://www.israelnationalnews.com/news/390553

→ خواندن مطلب قبلی

نمایش پرچم نوشته‌ای علیه نسل کشی در غزه در فوتبال

خواندن مطلب بعدی ←

بارش راکت بر سر تل آویو

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *