۳۰ شهریور ۱۴۰۳

پیام مستقیم حزب الله به سران شهرک‌های شمالی

اسرائیل هیوم: حزب الله به سران شهرک‌های شمال پیام هشدارآمیز فرستاد.

حزب‌الله در پیام‌هایی که به تلفن‌های همراه سران مقامات ارسال شد، تهدید کرد که تا زمانی که جنگ غزه ادامه دارد، چیزی تغییر نخواهد کرد و وضعیت به همین شکل باقی خواهد ماند.

حزب الله که از آغاز جنگ، شهرک‌های شمالی را هدف قرار داده و منجر به تخلیه ده‌ها هزار نفر از ساکنان خانه‌هایشان شد، این بار پیام‌هایی را خطاب به سران شهرک‌های شمالی و نتانیاهو ارسال کرد.

Capture 60Capture0

در پیام‌های ارسالی آمده است: «به شهرک نشینان شمال، باید بدانید که اگر تجاوزات علیه غزه متوقف نشود، پس از اول سپتامبر، هیچ چیز در اینجا در شمال تغییر نخواهد کرد.»

در پیام دیگری آمده است: «گالانت وقتی قول می‌دهد حزب الله را از شمال حذف کند، به شما دروغ می‌گوید. شما باید با واقعیت زندگی کنید، ما برای همیشه اینجا هستیم.»

حزب الله در خصوص تیراندازی به شمال در پیام‌هایی اعلام کرد: «باید متوجه شوید که ما فقط خانه‌هایی را هدف قرار می‌دهیم که سربازان شما در آن مخفی شده بودند.»

آمیت سوفر، رئیس شورای مرم هاگلیل گفت: ما قبلاً چندین بار گفته‌ایم که صبر می‌کنیم، اما دولت صبر ما را به رضایت از وضعیتی که اقتصاد سقوط می‌کند و شمال ساکنان خود را از دست می‌دهد، تعبیر نکند. من انتظار دارم دولت امنیت را به مردم شمال بازگرداند و اقداماتی که منجر به افزایش کیفیت زندگی در هر جنبه شود، انجام دهد.

 

لینک خبر: https://www.israelhayom.co.il/news/defense/article/15822898

→ خواندن مطلب قبلی

عملیات تخریب خانه‌های منطقه بنیامین

خواندن مطلب بعدی ←

تظاهرات برای انتخابات زودهنگام

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *