۳۱ شهریور ۱۴۰۳

ابوحمزه خطاب به صهیونیست‌ها: به رهبری خود اعتماد نکنید!

ابوحمزه: ما در حال نبرد امنیتی پیچیده برای حفظ اسیران دشمن خود هستیم.

ابوحمزه سخنگوی گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در فلسطین روز شنبه در پیامی خطاب به اسرائیلی‌ها گفت: به رهبری خود گوش ندهید. بازگشت شما به شهرک‌ها تنها با توقف جنگ در غزه اتفاق می‌افتد.

ابوحمزه در سخنانی با بیان اینکه رژیم جنایتکار صهیونیست در حال جنگ همه جانبه نابودی علیه مردم بی‌دفاع است، افزود: گردان‌های بیت المقدس با همراهی جناح‌های مقاومت در حال جنگ وجودی در کرانه باختری و غزه هستند.

سخنگوی ارتش گردان‌های قدس با اعلام اینکه در هفته‌های گذشته ۱۱ پهپاد اسرائیلی را هدف قرار داده‌اند، گفت: تقریباً روزانه نیروهای دشمن در رفح، جبالیا و نتزاریم هدف قرار می‌گیرند.

ابوحمزه با بیان اینکه گردان‌های قدس چندین شهر اسرائیلی را با موشک بمباران کردند، خاطرنشان کرد: بئرشوع، سدروت و عسقلان در هفته‌های گذشته هدف قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه به دشمن مژده می‌دهیم که هنوز در حال بهتر شدن هستیم و جنگ فرسایشی چیزی جز پشیمانی برای آن (صهیونیستی) نخواهد بود، افزود: ارتش دشمن در حال غرق شدن در غزه است و نوار غزه را تحقیر شده ترک خواهد کرد.

ابوحمزه خاطرنشان کرد که گروه‌های فلسطینی نبرد امنیتی پیچیده‌ای را برای حفظ اسرای اشغالی خود به راه انداخته‌اند. وی گفت: به زودی به شما نشان خواهیم داد که اسیر اسرائیلی ما الاد کاتزیر چگونه زندگی می‌کرد.

وی در پایان گفت: ما به دشمن می‌گوییم تنها راه بازیابی اسرا، خروج از غزه؛ توقف تجاوز ؛ بازگشت ساکنان غزه و معامله مبادله است.

 

لینک خبر: https://www.alwatanvoice.com/arabic/news/2024/06/01/1539360.html

→ خواندن مطلب قبلی

جاده‌های اسرائیل همچون بمب ساعتی

خواندن مطلب بعدی ←

هشدار پزشکان ارشد نسبت به فرار متخصصان حوزه سلامت

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *