۳۰ شهریور ۱۴۰۳

نفوذ میدانی نیروهای حماس در جنوب غزه

ارتش اسرائیل جزئیات نفوذ میدانی نیروهای حماس را فاش کرد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه جزئیات جدیدی از موفقیت یک گروه از رزمنده‌های حماس در نفوذ به منطقه حصار مرزی در جنوب نوار غزه و ورود به منطقه حائل ایجاد شده توسط ارتش اسرائیل در امتداد مرزهای نوار غزه را اعلام کرد.

مبارزان فلسطینی پس از عبور از بخش بزرگی از منطقه حائل، پس از خروج از دهانه تونلی متصل به تونلی که اسرائیل از زمان تجاوز به غزه در سال 2014 ایجاد کرده بود، به فاصله 200 متری از حصار مرزی رسیدند.

این رادیو توضیح داد که این تونل به منطقه‌ای نزدیک به منطقه حائل می‌رسد و ارتش اسرائیل از آغاز جنگ کنونی آن را نادیده گرفته است. رادیو ارتش توضیح داد که این تونل محلی برای نفوذ رزمنده‌ها و نزدیک شدن به حصار مرزی است.

رزمنده‌های مقاومت موفق شدند به اولین دیوار رسیده و از دهانه‌ای که باز مانده بود، عبور کنند.

این رادیو اضافه کرد که ارتش اسرائیل در مورد مسیر تونل تحقیق عمیقی انجام نداده و شاخه‌های آن را که به حصار مرزی نزدیک می‌شد منهدم نکرده است.

مقامات امنیتی به شدت از لشکر نظامی غزه انتقاد کردند و تأکید کردند که می‌توان با بستن روزنه‌های دیوار از این رویداد جلوگیری کرد.

از سوی دیگر، حماس از انجام عملیات نفوذ در پشت خطوط نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی، نفوذ به حصار مرزی و حمله به مقر لشکر دشمن فعال در شهر رفح در جنوب نوار غزه خبر داد.

روز پنجشنبه ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن یک سرباز در نبردهای جنوب غزه خبر داد و گزارش‌های اسرائیل حاکی از کشته شدن وی در جریان تبادل آتش با شبه نظامیان حماس در مرز نوار غزه بود.

 

لینک خبر: https://www.ashams.com/article/371864

→ خواندن مطلب قبلی

ادامه وحشیگری‌های شهرک‌ نشینان

خواندن مطلب بعدی ←

اصلاحات جدید اسرائیل در توافق آتش بس

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *