۳۰ شهریور ۱۴۰۳

واکنش نماینده اتحادیه اروپا به عملیات آزادسازی گروگان‌ها

بورل نماینده اتحادیه اروپا نسبت به آزادسازی چهار گروگان واکنش نشان داد.

جوزف بورل، نماینده عالی اتحادیه اروپا، در پستی در X، عملیات رهایی گروگان را که صبح شنبه توسط نیروهای امنیتی اسرائیل انجام شد را “وحشتناک” خواند.

این عملیات که به طور مشترک توسط ارتش رژیم‌صهیونیستی ، شین بت و واحد ملی ضد تروریسم یامام پلیس مرزی انجام شد، منجر به آزادسازی چهار گروگان ازجمله: نوآ آرگامانی، شلومی زیو، آلموگ میر جان، و آندری کوزلوف شد. به گفته مقامات فلسطینی، بیش از 200 فلسطینی در جریان عملیات ارتش اسرائیل کشته شدند.

بورل از این عملیات به عنوان «قتل عام دیگر غیرنظامیان» یاد کرد و خاطر نشان کرد که اتحادیه اروپا این اقدام را به شدیدترین وجه محکوم می‌کند. نماینده اتحادیه اروپا در ادامه از اسرائیل خواست تا فورا به این حمام خون پایان دهد.

دانیال هاگری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت که این عملیات در قلب محله‌ای مسکونی در نصیرات انجام شد که حماس گروگان‌ها را در دو بلوک آپارتمانی جداگانه نگه داشته بود.

روز شنبه، بورل در اظهاراتی آزادی چهار گروگان را تبریک گفت و در X نوشت که آنها امروز آزاد و امن هستند. ما در تسکین خانواده‌های آنها شریک هستیم و خواستار آزادی همه گروگان‌های باقی مانده هستیم.

 

لینک خبر: https://www.jpost.com/breaking-news/article-805453

→ خواندن مطلب قبلی

افزایش خشونت علیه زنان

خواندن مطلب بعدی ←

تحریم زغال سنگ توسط کلمبیا

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *