۳۱ شهریور ۱۴۰۳

طرح سرّی اسرائیل برای تامین امنیت صهیونیست‌ها در المپیک 2024

رسانه‌ها طرح سرّی اسرائیل برای تامین امنیت بازیکنان خود در المپیک 2024 پاریس را فاش کردند.

مقامات فرانسوی در حال آماده شدن برای همکاری با سرویس‌های امنیتی اسرائیل، برای اجرای یک طرح امنیتی سری ویژه برای محافظت از هیئت ورزشکاران اسرائیلی که در المپیک 2024 پاریس شرکت خواهند کرد، هستند.

روزنامه لو پاریسین تحت عنوان آماده سازی امنیتی مخفی برای ورزشکاران اسرائیلی چگونه انجام می‌شود؟ در وب سایت خود، طرح محرمانه که همزمان با المپیک پاریس از جولای آینده آغاز می‌شود، فاش کرد.

در این گزارش آمده است که مقامات فرانسوی با همکاری مقامات اسرائیلی برای تضمین ورود یکی از هیئت‌هایی که بیشتر به حفاظت امنیتی شدید در بازی‌های المپیک نیاز دارد، همکاری می‌کنند.

جزئیات طرح سرّی چیست؟

برنامه این است که به تدریج سالن مسابقات باز شود، سپس تیم‌های مین زدایی برای بازدید از هر گوشه محل حاضر شوند و ظرف چند ساعت ورزشکاران وارد محل مسابقات شوند.

هیئت ورزشی رژیم صهیونیستی متشکل از 80 ورزشکار به همراه خدمه و مسئولین، یکی از پربیننده‌ترین هیئت‌ها در دو هفته رقابت‌ها در کنار هیئت‌های آمریکایی و ایرانی خواهد بود.

این روزنامه به نقل از یک منبع اسرائیلی اعلام کرد که هیچ عضوی از نیروهای امنیتی اسرائیل در میان کشورهای خارجی که به مناسبت المپیک در فرانسه مستقر می‌شوند، در فرانسه وجود نخواهد داشت.

این روزنامه در گزارش خود اشاره کرد که هنوز مشخص نیست که آیا نماینده‌ای از دولت اسرائیل در مراسم افتتاحیه شرکت خواهد کرد یا نه، به‌ویژه اگر دادگاه کیفری بین المللی به درخواست کریم خان دادستان کل خود برای صدور حکم بازداشت بین المللی علیه نخست وزیر اسرائیل پاسخ دهد.

شرکت هیأت اسراییلی در المپیک پاریس مصادف است با فعالیت کمپین‌های بین المللی ضد اسرائیلی و تظاهرات چند هفته پیش در فرانسه که در آن شرکت ورزشکاران اسرائیلی در بازی‌های المپیک به دلیل عملکرد دولت اشغالگر رژیم صهیونیستی در نوار غزه ممنوع کرده بود.

 

لینک خبر: https://www.ashams.com/article/371969

→ خواندن مطلب قبلی

اقدامات تنبیهی اسرائیل علیه آژانس‌های سازمان ملل

خواندن مطلب بعدی ←

ضرب‌وشتم و دستگیری پزشک معترض

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *