۳۰ شهریور ۱۴۰۳

تحریم‌های احتمالی آمریکا علیه یک گروه صهیونیستی

رسانه‌های عبری از تحریم احتمالی یک گروه اسرائیلی خبر داد.

رویترز به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که واشنگتن تحریم‌هایی را علیه یک گروه اسرائیلی که به کاروان‌های کمک رسانی به نوار غزه حمله کرد، اعمال خواهد کرد.

کانال 13 عبری نوشت: رویترز امروز (جمعه) گزارش داد که ایالات متحده تصمیم به اعمال تحریم‌ها علیه جنبش Order 9 گرفت، زیرا این جنبش مانع از حرکت کامیون‌های کمک رسانی و حمله به کاروان‌هایی شد که به سمت نوار غزه می‌رفتند.

فعالان Order 9 عمدتاً به دلیل ممانعت از کامیون‌های حمل و نقل کمک‌های بشردوستانه که از اردن و اسرائیل به نوار غزه برسند، شناخته می‌شوند. تظاهرکنندگان به کامیون‌ها آسیب رساندند و وسایل را غارت می‌کنند. در یک مورد، فعالان یک کامیون را آتش زدند و پس از آتش گرفتن آن را ضبط کردند.

کانال 13 اسرائیل اعلام کرد که این اقدام به تحریم‌های اعمال شده توسط ایالات متحده، اتحادیه اروپا، انگلیس، کانادا و فرانسه علیه فعالان راست افراطی در طول جنگ به دلیل خشونت آنها در یهودیه و سامره علیه فلسطینیان می‌پیوندد. وزارت امور خارجه انگلیس ماه گذشته اعلام کرد که تحریم‌هایی را علیه دو گروه یهودی افراطی، لاهاوا و هیل یوث، و چهار شهرک نشین افراطی به دلیل خشونت در یهودیه و سامره، وضع کرده است.

یک ماه قبل، اتحادیه اروپا تحریم‌هایی را علیه سازمان لاهاوا، گروه جوانان گیوات و چهار شهرک نشین به نام‌های میر اتینگر، ناریا بن پازی، یانون لوی و الیشا یارد اعمال کرد.

 

لینک خبر: https://13tv.co.il/item/news/politics/state-policy

→ خواندن مطلب قبلی

اکثر صهیونیست‌ها نگران آینده اقتصادی خود هستند

خواندن مطلب بعدی ←

کشته شدن دو گروگان اسرائیلی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *