۳۰ شهریور ۱۴۰۳

تبانی در فوتبال اسرائیل

پلیس اسرائیل در حال بررسی تبانی در لیگ فوتبال این کشور است.

کانال 13 عبری گزارش داد: پلیس بلافاصله پس از دریافت شکایت در پایان آخرین دور بازی‌های دومین لیگ مهم اسرائیل درباره تبانی در بازی بنی یهودا و هاپوئل ام الفهم در حال بررسی است.

Capture 34

در اوایل این هفته، بازرسان لاهاو 433 بازرسی را انجام دادند و مظنونان را برای بازجویی بازداشت کردند. یک بازیکن و یکی از اعضای هیئت مدیره به حصر خانگی فرستاده شدند.

واحد ملی تحقیقات، تحقیقاتی را در خصوص ظن تبانی در لیگ ملی فوتبال آغاز کرده است، این خبر را کانال 13 عصر روز پنجشنبه منتشر کرد و نوشت: در اوایل این هفته، بازرسان لاهاو 433 بازرسی را انجام دادند و مظنونان را برای بازجویی بازداشت کردند، از جمله یک بازیکن، یک مربی و یکی از اعضای هیئت مدیره تیم. بازیکن و عضو هیئت مدیره به مدت ۷ روز به حبس خانگی محکوم شدند.

تحقیقات بلافاصله پس از پایان آخرین دور بازی های دومین لیگ مهم اسرائیل بین بنی یهودا تل آویو و هاپوئل ام الفهم در پی شکایت پلیس آغاز شد. پلیس با انجام تحقیقات مخفیانه، مظنونین را دستگیر کرد. مربی دستگیر شده ابتدای هفته مورد بازجویی قرار گرفت اما پلیس در پایان تحقیقات ارزیابی کرد که وی هیچ ارتباطی با این پرونده نداشته است.

 

لینک خبر: https://13tv.co.il/item/news/domestic/crime-and-justice

→ خواندن مطلب قبلی

خریدی‌ها: خدمت سربازی، تحمیل هلوکاست دیگری است

خواندن مطلب بعدی ←

حمایت از فناوری اسرائیل، صهیونیستی‌ترین کار در زمان جنگ

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *