۳۰ شهریور ۱۴۰۳

کشته شدن 8 سرباز صهیونیست در رفح

8 سرباز اسرائیلی با هدف قرار دادن یک خودروی نظامی در رفح کشته شدند.

منابع اسرائیلی گزارش دادند که رویداد امنیتی دشواری در جنوب رخ داد، زیرا تعدادی از سربازان ارتش اسرائیل در اثر هدف قرار گرفتن خودروی آنها در رفح در جنوب نوار غزه کشته شدند.

گروه اسرائیلی حدشات بزمان در تلگرام گزارش داد که حدود ساعت پنج بامداد روز شنبه، یک فروند موشک ضد زرهی به سمت یک خودروی زرهی با 8 سرباز شلیک شد که منجر به انفجار فوری آن شد.

این گروه اعلام کرد که خودروی زرهی «تایگر» اسرائیلی 8 نفر از یگان‌های مهندسی ارتش اسرائیل وابسته به گردان تیپ گیواتی را در داخل آن استراحت می‌کردند هدف موشک ضدتانک قرار گرفت.

وب‌سایت‌های اسرائیلی این خبر را به ور کامل پوشش ندادند، در حالی که تاکنون هیچ اظهار نظری از سوی ارتش اسرائیل یا جناح‌های مقاومت فلسطین منتشر نشده است.

هدف قرار دادن بولدوزر اسرائیلی در غرب رفح

این خبر همزمان با درگیری میان نیروهای مقاومت و ارتش در منطقه غربی شهر رفح و در میان صدای انفجار منتشر شده است. در همین راستا، گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که یک بولدوزر اسرائیلی D-9 را با گلوله آل یاسین 105 در محله سعودی تل السلطان در غرب شهر رفح هدف قرار داد.

القسام دیروز جمعه موفق شد با منفجر کردن خانه‌ای که توسط نیروهای اسرائیلی از پیش ساخته شده بود تعدادی از سربازان ارتش اسرائیل را کشته و زخمی کند.

بر اساس آنچه که گردان‌ها در روز جمعه اعلام کردند، در شرق همان محله، اعضای القسام توانستند یک چشم تونلی را که پیشاپیش توسط نیروهای پیاده اسرائیلی به دام افتاده بود، منفجر کنند و اعضای آن را کشته و زخمی کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه اعتراف کرد که 10 نفر از سربازانش ظرف 24 ساعت زخمی شدند که دو تن از آنها در نبردهای زمینی در نوار غزه زخمی شدند.

 

لینک خبر: https://www.ynet.co.il/news/article/ry6fdxjrr

→ خواندن مطلب قبلی

حمایت از فناوری اسرائیل، صهیونیستی‌ترین کار در زمان جنگ

خواندن مطلب بعدی ←

ژنرال باریک بار دیگر به نتانیاهو هشدار داد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *