۳۰ شهریور ۱۴۰۳

عملیات نظامی غافلگیرانه ارتش اسرائیل در شجاعیه

عملیات نظامی غافلگیرانه ارتش اسرائیل در محله شجاعیه هزاران شهروند را آواره کرد.

ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه اعلام کرد که عملیات نظامی غافلگیرکننده‌ای را در محله الشجایه در شرق شهر غزه انجام داده است.

طبق گزارش رادیو رسمی اسرائیل، ارتش این عملیات را در شجایه، سومین عملیات از زمان آغاز جنگ، پس از اطلاعات اطلاعاتی مبنی بر بازگشت مبارزان مقاومت فلسطین به آنجا آغاز کرد.

منابع محلی از پیشروی نیروهای ارتش اسرائیل در محله الشجاعیه در میان بمباران توپخانه‌ای و هوایی خبر دادند و خاطرنشان کردند: چندین نفر بر اثر اصابت گلوله اشغالگران در مجاورت قبرستان تونس در شرق این محله به شهادت رسیدند.

سرگرد محمود بازل، سخنگوی دفاع غیرنظامی غزه، با تایید وجود تعدادی شهید و مجروح در شجاعیه که گروه امداد نتوانستند به آنها دسترسی پیدا کنند، خاطرنشان کرد: ده‌ها هزار شهروند فلسطینی در نتیجه بمباران اسرائیل آواره شده‌اند.

بازال در بیانیه‌های مطبوعاتی از نهادهای بین المللی خواست تا برای حفاظت از غیرنظامیان، به ویژه کودکان، در شجاعیه مداخله کنند.

مقاومت فلسطین نیز به درگیری‌های شدید با نیروهای اسرائیلیِ در حال نفوذ به محله شجاعیه ادامه می‌دهد و خودروهای آنها را با سلاح‌های مناسب و مواد منفجره هدف قرار می‌دهد.

 

لینک خبر: https://www.alwatanvoice.com/arabic/news/2024/06/27/1539496.html

→ خواندن مطلب قبلی

کشته شدن یک افسر اسرائیلی دیگر در تله انفجاری

خواندن مطلب بعدی ←

فرمانده نیروی هوایی اسرائیل: حماس به زودی شکست خواهد خورد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *