۳۱ شهریور ۱۴۰۳

ادامه جنگ در شجاعیه

اسرائیل هیوم  از ادامه جنگ ارتش اسرائیل در منطقه شجاعیه خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه اعلام کرد که به جنگ خود در محله شجاعیه در شمال نوار غزه ادامه می‌دهد و مدعی شد که یک انبار تسلیحات در داخل یک مدرسه پیدا شده است.

آویچای آدرایی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای گفت: لشکر 98 به حمله خود در شجاعیه ادامه می‌دهد و همزمان در بالا و زیر زمین می‌جنگد، جایی که بسیاری از مبارزان مقاومت را در جریان درگیری‌ها از بین برد و یک انبار تسلیحات را در داخل مجتمع مدرسه پیدا کرد.

آدرایی تائید کرد: در بخشی از عملیات شجاعیه، هواپیماهای نیروی هوایی، اهداف و یک هسته مسلح را که برای هدف قرار دادن نیروهای ارتش اسرائیل در راه بود، بمباران کردند و منهدم شد.

آدرایی خاطرنشان کرد: در رفح، نیروهای لشکر 162 تیپ نهال و گیواتی تعدادی از رزمندگان مقاومت را منهدم کردند و چندین زیرساخت از جمله دهانه تونل را منهدم کردند.

وی ادامه داد: در مرکز نوار غزه، نیروهای لشکر 99 تعدادی از رزمندگان مقاومت را با شلیک مسلسل و بمباران هوایی منهدم کردند، همچنین هواپیماهای نیروی هوایی چندین نقطه پرتاب موشک ضد تانک را که در زمان جنگ مورد استفاده قرار می‌گرفت، منهدم کردند.

وی در پایان گفت: عصر دیروز دو گلوله راکت از نوار غزه به سمت شهر سدروت شلیک شد که پدافند هوایی یکی از گلوله‌ها را رهگیری کرد و گلوله دوم در یک منطقه باز بدون تلفات سقوط کرد. اندکی بعد هواپیماهای نیروی هوایی یورش بردند. یک تونل در مجاورت منطقه پرتاب نیروهای ارتش اسرائیل نیز منابعی را با توپخانه بمباران کردند.

 

لینک خبر: https://www.israelhayom.co.il/news/defense/article/15990151

→ خواندن مطلب قبلی

کریات شمونا؛ شهر ارواح به روایت تصویر

خواندن مطلب بعدی ←

پیشنهاد جدید آمریکا برای آتش بس

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *