۳۰ شهریور ۱۴۰۳

تظاهرات خریدی‌ها

یکشنبه شب، حین درگیری معترضین خریدی با پلیس رژیم صهیونیستی، پنج نفر دستگیر شدند.

در جریان حکم دیوان عالی مبنی‌ بر اعزام خریدی‌ها به ارتش رژیم صهیونیستی، یکشنبه شب اعتراضاتی شکل گرفت که توسط پلیس سرکوب و منجر به بازداشت پنج خریدی شد.

طی تظاهرات، خوردوری وزیر مسکن رژیم صهیونیستی، بر اثر پرتاب سنگ آسیب دید.

افسران پلیس، پنج مظنون را دستگیر کردند. دو نفر از آنها به اتهام حمله به ماموران پلیس و سه مظنون دیگر به دلیل پرتاب سنگ و اشیا دستگیر و برای بازجویی به مرکز پلیس منتقل شدند.

پلیس اظهار داشت که تعدادی از افسران پلیس در اثر پرتاب سنگ و اشیاء به سمت آنها زخمی شده‌اند. طبق گزارش پلیس یک افسر پلیس زن از ناحیه سر و یک افسر پلیس دیگر نیز از ناحیه پا مجروح شده است.

پس‌ از نیمه شب، بزرگراه‌هایی که براثر اعتراضات در عصر مسدود شدند، رفع انسداد شد.

فرمانده ایستگاه لو هابیرا، شلومی توبول در پی ناآرامی‌ها گفت: این تظاهرات با مشارکت صدها اخلالگر به یک اغتشاش خشونت‌آمیز تبدیل شد. در ساعات پایانی سنگ، اشیاء، تخته و هر چیز دیگری به سمت ماموران پلیس و نیروهای امنیتی فعال در منطقه پرتاب شد. در این مرحله، دستور متفرق شدن دادیم. زمانی که قانون شکنان متفرق نشدند و به تخطی از نظم و پرتاب اشیا به سمت نیروهای پلیس و آتش زدن جاده ادامه دادند، مجبور شدیم برای دفع آنها و جلوگیری از اغتشاش به زور متوسل شویم.

وی افزود: کسانی که امشب سعی کردند به افسران پلیس و یک وزیر دولت آسیب برسانند، با رفتار خشونت آمیز و خطرناک خود لکه ننگی بر جامعه خریدی به جا گذاشتند. ما خشونت علیه افسران پلیس را جدی می‌گیریم و همچنین به همه مردم برای اعتراضات مطابق قانون مجوز خواهیم داد، مشروط بر اینکه همانطور که امشب در اورشلیم دیدیم، تبدیل به خشونت و ناآرامی‌هایی از این دست نشود.

 

لینک خبر: https://www.israelnationalnews.com/news/392348

→ خواندن مطلب قبلی

ارزیابی امنیتی رژیم صهیونیستی از عملیات نظامی در رفح

خواندن مطلب بعدی ←

شیوع تب نیل غربی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *