ابوعبیده: طوفان الاقصی، انفجاری در برابر جنایات دشمن بود

ابوعبیده: ما هزاران جنگجوی جدید را استخدام کرده‌ایم و نتزاریم قتلگاه سربازان اسرائیلی خواهد بود.

ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس، روز یکشنبه گفت: عملیات سیل الاقصی آغاز مقاومت ما در برابر تجاوزات اشغالگر نبود، بلکه انفجار در مقابل جنایات دشمن بود.

ابوعبیده در یک سخنرانی ویدئویی با تاکید بر اینکه محور مرکزی نوار غزه (نتزاریم) محور ترور و کشتار خواهد بود و دشمن شکست خورده و از آن خارج خواهد شد، افزود: در غزه جایی برای نیروهایی که در خانه‌هایی مانند دزدان پنهان شده‌اند، نیست.

وی ادامه داد: نبرد رفح و آنچه مجاهدان ما در شجاعیه و جاهای دیگر انجام می‌دهند، گواه قدرت مقاومت ما و شکست دشمن است.

سخنگوی گردان‌های قسام با اشاره به اینکه توانایی مجاهدان ما در مبارزه و مقابله در برابر جنایات اشغالگری و نابودی آن قوی‌تر شده است، تاکید کرد: توانایی‌های نیروهای گردان‌های قسام همچنان پابرجاست. آنها توانسته‌اند هزاران نیروی جدید را به خدمت بگیرند.

ابوعبیده توضیح داد که گردان‌های القسام توانمندی‌های دفاعی برای مقابله با اشغالگران را در همه جای سرزمین ما تقویت کرده‌اند و خاطرنشان کرد: هزاران رزمنده آماده مقابله با دشمن در هر زمان لازم، هستند.

وی با ارسال پیامی به خانواده اسرای اسرائیلی گفت: سرنوشت فرزندان شما بازیچه دست نتانیاهو شده است که به دنبال پیروزی شخصی است و پیروزی مطلقی که نتانیاهو از آن صحبت می‌کند، پیروزی شخصی او و جلب رضایت دلقک‌های حکومتش است.

وی گفت: آنچه در اسناد اطلاعاتی مبنی بر شکست اشغال در 7 اکتبر فاش شد، تنها گوشه‌ای از آن چیزی است که بعداً افشا خواهیم کرد.

سخنگوی گردان‌های القسام در سخنرانی خود تاکید کرد: تشدید مداوم مقاومت در کرانه باختری، پاسخ و انتخاب مردم ما در برابر نسل کشی سیستماتیک است.

وی افزود: کابوس حرکت کرانه باختری، بیت‌المقدس و سرزمین‌های اشغالی 1948 ناگزیر است و پاسخ مردم ما در سرزمین‌های 1948 به آنچه که در معرض آن قرار دارند، ناگزیر و در دستان مردم قهرمان ما است.

 

لینک خبر: https://www.alwatanvoice.com/arabic/news

→ خواندن مطلب قبلی

دادستان علیه نتانیاهو

خواندن مطلب بعدی ←

جراحت و کشته‌شدن افسران ارتش رژیم صهیونیستی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *