۳۰ شهریور ۱۴۰۳

مخالفت اعضای انجمن تیکوا با معامله گروگان‌ها

انجمن تیکوا مخالفت خود را با طرح پیشنهادی معامله گروگان‌ها اعلام کرد.

اعضای انجمن تیکوا، خانواده برخی از گروگان‌ها، بعدازظهر دوشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی از دولت خواستند تا با پیشنهاد معامله مبادله اسرا موافقت نکند و هشدار دادند که این پیشنهاد تنها به عزیزان آنها آسیب می‌زند.

زویکا مور، پدر گروگان ایتان مور، هشدار داد که چنین معامله‌ای پسرم را در آنجا مدفون می‌کند و ده‌ها گروگان دیگر نیز باز نخواهند گشت. چنین معامله‌ای امنیت اسرائیل را به خطر می‌اندازد و قتل عام بعدی را به همراه خواهد داشت.

الیا ابوتبول، برادر همسر ایتان گفت: پس‌ از 9 ماه، زمان تغییر تاکتیک فرا رسیده است. وقت آن است که به شیوه‌ای دیگر در مورد چگونگی بازگرداندن گروگان‌ها فکر کنید. اگر این روش جواب نمی‌دهد، پس بدیهی است که نیاز به تغییر دارد.

طالک گوئیلی، مادر افسر ران یاسام و عضو دیگر این انجمن تصریح کرد: ما با این معامله مخالفیم زیرا اگر این معامله صورت بگیرد، بالای جسد پسرم در یکی از خیابان‌های غزه ساختمان می‌سازند.

بواز میران که برادرش در اسارت است، گفت: ما با این معامله مخالفیم زیرا اکثر گروگان‌ها در غزه از جمله برادرم را شامل نمی‌شوند. بهترین معامله شکست حماس و افزایش فشار است که باعث آزادی همه گروگان‌ها می‌شود.

 

لینک خبر: https://www.israelnationalnews.com/news/392726

 

→ خواندن مطلب قبلی

شروع مجدد حملات ارتش اسرائیل به نوار غزه

خواندن مطلب بعدی ←

تعهد لاپید به نتانیاهو

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *