۳۰ شهریور ۱۴۰۳

هشدار وزیر فرهنگ درباره شکست ائتلاف

وزیر فرهنگ رژیم صهیونیستی نسبت به فروپاشی ائتلاف هشدار داد.

میکی زوهار، وزیر فرهنگ و ورزش رژیم صهیونیستی عصر روز سه شنبه در مصاحبه با کانال 12 عبری درباره وضعیت شکننده ائتلاف هشدار داد و گفت که شکت ائتلاف ممکن است منجر به شکست در جنگ شود.

زوهار گفت که پیشرفت‌هایی در راستای معامله با ربوده‌شدگان حاصل شده است و تاکید کرد که اسرائیل باید عملیاتی را در شمال آغاز کند.

زوهار با هشدار نسبت به عواقب احتمالی انتخابات جدید گفت: وضعیت ائتلاف بد است، ممکن است متلاشی شود و عملکرد ائتلاف و سقوط آن می‌تواند منجر به شکست در جنگ شود. این جنگ باید تا دستیابی به همه اهداف ادامه یابد و احزاب مخالف نیز باید به ائتلاف بپیوندند.

وزیر فرهنگ در پاسخ به سوالی درباره توافق گفت: فرصتی برای دستیابی به توافق وجود دارد و اگر توافقی وجود داشته باشد، اسرائیل خواهان آن است اما جنگ متوقف نخواهد شد. اسرائیل یک لحظه تسلیم نخواهد شد و قدرت نظامی خود را در داخل نوار غزه تا دستیابی به اهداف خود تقویت خواهد کرد.

زوهار تصریح کرد که با سیاست دولت در شمال مخالف است و مدعی شد که به نخست وزیر نتانیاهو گفته است که باید علیه حزب الله جنگی آغاز شود. وی تاکید کرد که ارتش اسرائیل همزمان با جنگ غزه، توانایی مدیریت جبهه شمالی را نیز دارد.

 

لینک خبر: https://www.mako.co.il/news-politics/2024_q2/Article-1811aa881c89091026.htm

→ خواندن مطلب قبلی

جهش چشمگیر بیماری‌های عفونی در اسرائیل

خواندن مطلب بعدی ←

خاخام‌های ارشد خریدی علیه دولت

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *