۳۰ شهریور ۱۴۰۳

سنگ اندازی نتانیاهو در روند معامله

مقامات ارشد دفاعی نتانیاهو را مانع دستیابی به توافق معامله گروگان‌ها می‌دانند.

روز جمعه به گزارش کانال 12 نیوز، منابعی آگاه از مذاکرات در مورد معامله گروگان‌ها نسبت به احتمال اینکه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر، مانع از دستیابی به توافق شود، هشدار دادند.

یک مقام ارشد دفاعی گفت: این لحظه برای گروگان‌ها حیاتی است اما یکی در میان ما وجود دارد که معامله را به تأخیر می‌اندازد.

این منبع گفت که امکان بازگشت بین 20 تا 30 گروگانی که زنده هستند، وجود دارد.

دفتر نخست وزیری در پاسخ گفت: ادعای یک مقام دفاعی ناشناس نادرست و بی‌اساس است. نخست وزیر بر مواضع قاطع خود در راستای بازگرداندن گروگان‌ها پافشاری کرده و همچنان بر آن پافشاری می‌کند. این حماس است که تلاش می‌کند طرح کلی را تغییر دهد و نخست وزیر به شدت با این موضوع مخالف است.

انجمن خانواده‌های گروگان‌ها و مفقودان در پاسخ گفتند: ما 280 شبانه روز منتظر عزیزانمان بودیم. هر دقیقه از آن برای ما پایان‌ناپذیر است و هر ثانیه‌ برایمان جهنم است.

آنها در ادامه تصریح کردند: ما فریاد می‌زنیم و از رفتار غیر مسئولانه‌ای که ممکن است باعث از دست رفتن فرصتی شود که ممکن است هرگز باز نگردد، شوکه شده‌ایم. یا الان یا هیچوقت! زیرا زمانی که همه به خود بیایند و با هم کار نکنند، کسی باز نمی‌گردد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما پشت توافق نتانیاهو هستیم. حالا نوبت شماست که پشت معامله‌ای که روی میز گذاشته اید بایستید. زیرا ممکن است فردایی برای آنها وجود نداشته باشد.

 

لینک خبر: https://www.israelnationalnews.com/news/392957

→ خواندن مطلب قبلی

کاهش وام مسکن

خواندن مطلب بعدی ←

راهپیمایی 4 روزه تل‌آویو تا اورشلیم

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *