۳۱ شهریور ۱۴۰۳

نمایشگاه طراحی متاثر از جنگ

نمایشگاه طراحی تل آویو، متاثر از وضعیت جنگی اسرائیل است.

نمایشگاه هنر و طراحی با عنوان رنگ تازه (Fresh Color) در 30 ژوئیه در تل آویو برگزار می‌شود. در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان جوان در کنار آثاری از هنرمندان مطرح و شناخته شده به نمایش درخواهد آمد.

نکته قابل توجه اینکه، بخش قابل توجهی از آثار هنری متاثر از وضعیت امنیتی کنونی اسرائیل هستند. در این نمایشگاه هنرمندانی از جنوب و شمال اسرائیل آثار خود را به نمایش می‌گذارند. مضمون برخی از این آثار مقاومت، امید و تمایل به اسرائیل قدیم است.

اسرائیل هیوم درباره نمایشگاه طراحی و نقاشی تل آویو نوشت: یکی از مجموعه نقاشی‌های مورد توجه در این نمایشگاه،‌ آثار ایدو مارکوس است. این هنرمند ده‌ها نقاشی جدید با موضوع سوپرمن (منجی) ارائه خواهد کرد؛ ابرقهرمانی که به نظر می‌رسد همه ما فقط منتظریم بیاید و ما را نجات دهد.

هنر1 هنر 2
آثار طراحی شده با مضمون زن شگفت انگیز

ایدو مارکوس درباره ابرقهرمان آثارش گفت: در زمان‌ وحشتناکی که در آن قرار داریم، همه ما در آرزوی این هستیم که یک ابرقهرمان نجاتمان دهد. از آغاز جنگ و سبت نفرین شده، بُعد دیگری وارد هنر شده است و آن نیاز به یک ناجی و قهرمان است، کسی که در نبود قدرت نظامی به ما کمک کند.

وی افزود: در آن شنبه سیاه و احساس رها شدن ما، باعث شد که بخواهم شخصیت Wonder  Woman (زن شگفت انگیز) را ترسیم کنم، زیرا می‌دانستم که اگر در موقعیت کنونی، رهبران ما زن بودند، متفاوت عمل می‌کردند.

 

لینک خبر: https://www.israelhayom.co.il/culture/art/article/15969493

→ خواندن مطلب قبلی

خط قرمز اسموتریچ

خواندن مطلب بعدی ←

اکثر مجردهای اسرائیلی به دنبال یک رابطه متعهدانه

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *