حمله پهپادی انصارالله به قلب تل آویو

در پی حمله پهپادی حوثی‌ها به تل آویو یک نفر کشته و ده نفر زخمی شدند.

Capture1

در سحرگاه روز جمعه در حمله پهپادی به تل آویو یک اسرائیلی 50 ساله کشته و 10 نفر زخمی شدند. پلیس اسرائیل سحرگاه روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد که ساعت سه بامداد انفجاری قوی در ساختمانی در تل‌آویو رخ داده است.

این بیانیه می‌افزاید: تعداد زیادی از ماموران پلیس و کارشناسان مواد منفجره در محل حاضر شده و در حال رسیدگی به وضعیت هستند.

جسد مردی در ساختمانی نزدیک محل انفجاری که در نزدیکی سفارت آمریکا رخ داد پیدا شد.

به گفته پلیس اسرائیل، این انفجار همچنین هفت نفر را در مرکز تل آویو به طور جزئی مجروح کرد. ارتش نیز اعلام کرد در حال بررسی یک حمله احتمالی هوایی است.

سخنگوی نظامی گروه انصارالله در یمن اعلام کرد که ما عملیات مشخصی را با هدف قرار دادن تل آویو انجام دادیم.

پلیس اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای پلیس در محل حاضر شدند و در حال جستجوی منطقه برای یافتن اشیاء مشکوک بودند. 10 نفر به دلیل جراحات جزئی تحت مداوا قرار گرفتند. پلیس از ساکنان خواست به دستورالعمل‌های ایمنی احترام بگذارند و به آوار نزدیک نشوند یا به آوار یا قطعاتی که ممکن است حاوی مواد منفجره باشند، دست نزند.

سایت روزنامه هاآرتص در خبر تکمیلی نوشت: ارتش اسرائیل صبح امروز اعلام کرد که این پهپاد که برد پروازی طولانی دارد توسط سامانه‌های نیروی هوایی شناسایی شد اما به دلیل خطای انسانی رهگیری نشد و ارتش در حال بررسی این موضوع است. ارتش تخمین می زند که پهپاد منفجر شده در آپارتمان از جنوب آمده است، اما آنها همچنان در حال بررسی احتمالات دیگر هستند. شناسایی پهپاد منفجر شده در تل آویو در حال بررسی است.

 

لینک خبر: https://www.jpost.com/breaking-news/article-810996

→ خواندن مطلب قبلی

شورای حکیمان شاس حکم به سرپیچی از دستور استخدام داد

خواندن مطلب بعدی ←

واکنش لاپید به حمله پهپادی به تل آویو

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *