۳۰ شهریور ۱۴۰۳

منطقه پرواز ممنوع!

بسیاری‌ از شرکت‌های هواپیمایی پرواز خود را به مبدا و مقصد اراضی اشغالی لغو کردند.

پس‌ از عملیات طوفان‌الاقصی، بسیاری‌ از خطوط هوایی پرواز خود را به مقصد فلسطین اشغالی لغو کردند. با این حال طی گذشت زمان، برخی‌ از شرکت‌ها فعالیت خود را از سر گرفتند. در حال حاضر بیش‌ از 50 شرکت هواپیمایی در فرودگاه بن گوریون فعال هستند.

روز چهارشنبه ایرلاین کَثِی پسیفیک، تنها شرکت هواپیمایی که سفرهای مستقیم بین هنگ کنگ و تل‌آویو انجام می‌داد، اعلام کرد که تا 27 مارس 2025 تمام پروازهای ورودی و خروجی خود را به اراضی اشغالی لغو خواهد کرد.

در حال حاضر، به‌جز خطوط هوایی محدود از جمله هاینان، ایر ایندیا، و خطوط هوایی از امارات، هیچ هواپیمایی از اسرائیل به شرق پرواز نمی‌کند. همچنین شرکت‌های هواپیمایی کره‌ای، گلف ایر و سایر خطوط هوایی که پیش‌ از جنگ پرواز مستقیم داشتند تاکون خدمات خود را از سر نگرفتند. اسرائیل هیوم نوشت کاهش رقابت در مسیرهای شرق نیز ممکن است بر قیمت‌ها تأثیر بگذارد.

یکی‌ از شرکتت‌های هواپیمایی قوی در مسیرهای شرق، ترکیش ایرلاین بود که هنوز فعالیت خود را در اسرائیل از سر نگرفته و در حال حاضر تاریخی برای بازگشت خود نیز اعلام نکرده‌ است. این امر عمدتاً ال-ال، ایر ایندیا، اتحاد، فلای دوبی و هاینان را در رقابت برای مسیرهای شرقی قرار می‌دهد.

 

لینک خبر: https://www.israelhayom.com/2024/07/17/airline

→ خواندن مطلب قبلی

افکار عمومی پس‌ از سخنرانی نتانیاهو در کنگره

خواندن مطلب بعدی ←

زمین دزدی اسرائیلی‌ها در کرانه باختری به دستور نتانیاهو

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *