۳۱ شهریور ۱۴۰۳

ورزشکاران نظامی اسرائیل

وضعیت نظامی ورزشکارن اسرائیلی فاش شد.

منابع پلیس روز شنبه اعلام کردند که واحد جرایم سایبری فرانسه (OFAC) در تلاش است تا اطلاعات چند ورزشکار اسرائیلی در بازی‌های المپیک پاریس را از شبکه‌های اجتماعی حذف کند.

به‌گفته این منابع، داده‌هایی از جمله نتایج آزمایش خون و اعتبار ورود به سیستم، روز جمعه در تلگرام طی یک حمله سایبری آشکار و منتشر شد.

این گروه هکری که خود را زئوس می‌نامید، روز پنجشنبه اطلاعات شخصی فاش شده که وضعیت نظامی ورزشکاران اسرائیلی را نشان می‌دهد، منتشر کرد.

اسرائیل کاتز وزیر امور خارجه رژیم‌صهیونیستی در نامه‌ای به همتای فرانسوی خود گفت: کسانی هستند که به دنبال آسیب رساندن به جشن‌‌های این رویداد مهیج هستند.

به همین‌ منظور فرانسه عملیات امنیتی گسترده‌ای را برای اطمینان از ایمن بودن بازی‌های المپیک که از جمعه آغاز و در 11 آگوست به پایان می‌رسد، ترتیب داده است.

علاوه بر پلیس عادی، حدود 18000 سرباز فرانسوی برای تامین امنیت بازی‌ها مستقر شده‌اند و به 88 ورزشکار هیئت اسرائیلی جزئیات امنیتی شامل افسران فرانسوی و ماموران شین بت اسرائیل داده شده است. سفارت رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه در بیانیه‌ای، ایران را به ارسال پیام‌های تهدیدآمیز و ایجاد رعب در رسانه‌های هیئت اسرائیلی و دخیل بودن در حمله سایبری متهم کرد.

 

لینک خبر: https://www.timesofisrael.com/french-cybercrimes-team

 

 

→ خواندن مطلب قبلی

سفر گروه مذاکره‌کننده اسرائیلی به رم

خواندن مطلب بعدی ←

تکذیب حمله به مجدل شمس از سوی حزب الله

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *