۳۰ شهریور ۱۴۰۳

مطالبات شهرک‌نشینان از دولت

شورای یهودیه و سامره از دولت رژیم صهیونیستی خواستند تا شهرک‌سازی‌ها ادامه پیدا کند.

شورای یهودیه و سامره فهرستی از مطالبات را در پی تحریم‌های آمریکا و مجامع بین‌المللی علیه برخی شهرک‌نشینان به دلیل نقض قوانین بین المللی و خشونت علیه فلسطینیان به دولت ارائه کرد.

بر اساس مشاهده وای‌نت از لیستی که روز چهارشنبه شهرک نشینان به دولت ارائه کردند، آنها قصد دارند تا شهرک‌های جدید ایجاد و پاسگاه‌ها را قانونی کنند همچنین تقاضا دارند تا قانونی برای مجازات فعالان چپگرا که از نظر شهرک‌نشینان متهم به ارائه اطلاعاتی هستند که می‌تواند منجر به اعمال تحریم شود، تصویب کند.

یکی از مقامات شورا گفت: به نظر می‌رسد دولت هیچ کاری علیه تحریم‌ها انجام نمی‌دهد. اسرائیل باید بیدار شود و با این موضوع مقابله کند.

این شورا خواستار ایجاد سازوکاری برای حمایت از بانک‌هایی شد که در آن حساب‌های سازمان‌ها و افراد نام‌برده در تحریم‌ها نگهداری می‌شود. طبق قوانین آمریکا، هر موسسه مالی که به نهادها یا افراد تحت تحریم خدمات ارائه کند، از انجام تجارت در ایالات متحده منع می‌شود.

شهرک‌نشینان همچنین از دولت می‌خواهند تا سازمان‌هایی را که به شهرک‌نشینان و نهادهای تحت تحریم کمک می‌کنند، حمایت مالی کند و خواستار تعلیق توافقنامه‌های تجاری با کشورهایی هستند که چنین تحریم هایی را اعمال کرده‌اند.

شورای شهرک‌نشینان گفت که آنها از دولت برای تشکیل یک کمیته وزارتی حمایت می‌کنند؛ و از کابینه خواستند تا شخصی را برای مقابله با واکنش به تحریم‌ها علیه نهادها و شهرک‌نشینان کرانه باختری منصوب کند.

 

لینک خبر: https://www.ynetnews.com/article/hkho7jx5a

→ خواندن مطلب قبلی

اسرائیل مسئول ترور اسماعیل هنیه

خواندن مطلب بعدی ←

نقص در گنبد آهنین

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *