۳۰ شهریور ۱۴۰۳

موضع‌گیری اسموتریچ به بیانیه میانجی‌ها

اسموتریچ بیانیه میانجی‌ها در مورد آتش‌بس غزه را یک تله خطرناک خواند.

روز جمعه، بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی اسرائیل بیانیه میانجیگران، ایالات متحده، قطر و مصر که خواستار ازسرگیری مذاکرات در هفته آینده و اجرای توافق آتش بس در غزه و تبادل زندانیان بدون تأخیر شده بود را یک تله خطرناک توصیف کرد.

وی گفت: زمان تله خطرناکی که در آن میانجی‌ها فرمولی را به ما دیکته کنند و توافقنامه تسلیم را بر ما تحمیل کنند، نرسیده است.

او تاکید کرد که زمان آزادی کسانی که مدت‌ها پیش ربوده شده‌اند، فرا رسیده است. واقعاً زمان آزادی افراد نفرت انگیزی که یهودیان را کشتند فرا رسیده است.

و افزود: بیش از همه، زمان معامله تسلیم که جنگ را قبل از اینکه نازی‌ها حماس را نابود کنند و به آنها اجازه دهد دوباره بازسازی و به کشتن یهودیان بازگردند، متوقف شود، نرسیده است.

اسموتریچ ضمن هشدار به بیانیه میانجی‌ها، گفت: من از نخست وزیر می‌خواهم که در این دام نیفتد و با کوچکترین انحرافی از خطوط قرمزی که تعیین کرده است که بسیار مشکل ساز است، موافقت نکند.

روز پنجشنبه، یک بیانیه سه جانبه توسط جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر، و شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر صادر شد که در آن آنها خواستار ازسرگیری مذاکرات آتش بس در هفته آینده بدون اتلاف وقت شدند.

 

لینک خبر: https://www.inn.co.il/news/645357

→ خواندن مطلب قبلی

حمله وزرای کابینه صهیونیستی به رئیس ستاد ارتش

خواندن مطلب بعدی ←

پیام تهدیدآمیز به اسرائیلی‌ها؛ دفن خواهید شد!

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *