۳۰ شهریور ۱۴۰۳

پیام تهدیدآمیز به اسرائیلی‌ها؛ دفن خواهید شد!

پیام تهدید آمیز به صهیونیست‌ها رسید؛ تا هفته آینده دفن خواهید شد!

به گزارش صهیون 24 از تارنمای اسرائیلی وای نت، پلیس رژیم صهیونیستی روز شنبه خبر ارسال پیام‌های متنی تهدیدآمیز به نام و آدرس اسرائیلی‌ها با مضمون تا هفته آینده دفن خواهید شد! را تائید کرد.

وزارت ارتباطات، پلیس و ستاد ملی سایبری رژیم صهیونیستی حساب‌هایی را که پیام‌های تهدیدآمیز را ارسال می‌کردند مسدود کردند و تحقیقاتی را برای یافتن اینکه چه کسی پشت ارسال پیام‌ها بوده است، آغاز کردند.

پلیس در این خصوص اطلاعیه‌ای صادر کرد:

 «ما از مردم می‌خواهیم که به این پیام‌ها پاسخ ندهند، آنها را نادیده بگیرند و در صورت امکان، شماره‌ای که پیام از آن ارسال شده را مسدود کنند. زنجیره‌ای از پیام‌هایی از این دست یک جرم کیفری است که مجازات آن حبس است. ما با هر فردی که در طول جنگ در چنین فعالیت‌های تحریک همکاری یا هراس را در مردم ایجاد کند، برخورد خواهیم کرد.»

یکی از افرادی که یکی از این پیام‌ها را دریافت کرد به وای نت گفت: دوباره نگاه کردم و نمی‌توانستم چیزی را که می‌خواندم باور کنم! من کسی را نمی‌شناسم که از من متنفر باشد، هرگز با چنین چیزی روبه‌رو نشده‌ام. من 67 ساله و متاهل هستم، کار می‌کنم، می‌ترسم که این تهدید به تهدیدات کنونی مرتبط باشد. این واقعاً اضطراب آور است.

تارنمای وای‌نت در ماه گذشته نیز گزارشی منتشر کرد مبنی بر اینکه ده‌ها اسرائیلی‌ها که در رسانه‌ها کار می‌کنند، تماس‌هایی از گروهی به نام «گمنامان برای عدالت» که با لهجه‌ فارسی صحبت می‌کنند، دریافت کرده‌اند.

از آن زمان تاکنون پیام‌هایی در واتس اپ و تلگرام نیز برای همین افراد ارسال شده است. وای‌نت به نقل از این گروه نوشت:

«ما وزارت دفاع اسرائیل را هک کردیم و برخی از محرمانه‌ترین اسناد آن را منتشر کردیم. پیام ما را به مقامات دولتی خود بفرستید: اگر جنگ و کشتار کودکان مظلوم فلسطین را متوقف نکنید، با روزهای خطرناکی روبه‌رو خواهید شد. هشدار ما را جدی بگیرید ما با کسی شوخی نداریم!»

 

لینک خبر: https://www.jpost.com/israel-news/article-814099

→ خواندن مطلب قبلی

موضع‌گیری اسموتریچ به بیانیه میانجی‌ها

خواندن مطلب بعدی ←

خاخام صهیونیستی عامل ترس فلج‌کننده اسرائیل از ایران را فاش کرد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *