۳۰ شهریور ۱۴۰۳

تکذیب دروغ‌پراکنی‌های رسانه‌های صهیونیستی توسط اسیر اسرائیلی

اسیر سابق مقاومت در غزه ادعای رسانه‌های اسرائیلی را تکذیب کرد.

نوآ ارگامانی، اسیر اسرائیلی سابق مقاومت فلسطین در نوار غزه، گفت که رسانه‌های اسرائیلی اظهارات وی را تحریف کرده‌اند و ضرب‌و‌شتم وی توسط اعضای گردان‌های القسام را تکذیب کرد.

ارگامانی در صفحه اینستاگرام خود تایید کرد که اعضای القسام در اسارت او را کتک نزدند و موهایش را کوتاه نکردند، بلکه بر اثر ریزش دیوار در اثر حمله اسرائیل، مجروح شد.

وی گفت: نمی‌توانم آنچه را که رسانه‌های اسرائیلی در 24 ساعت گذشته با من انجام داده‌اند و اظهارات من را تحریف می‌کنند، نادیده بگیرم و افزود: من قربانی عملیات 7 اکتبر هستم و نمی‌توانم باز هم قربانی رسانه‌های اسرائیلی باشم.

ژوئن گذشته، ارتش اشغالگر از بازیابی ارگامانی به همراه سه اسیر اسرائیلی پس از عملیات نظامی در اردوگاه نصیرات در مرکز نوار غزه خبر داد که منجر به کشته و زخمی شدن صدها غیرنظامی فلسطینی شد.

از زمان بهبودی، این زندانی سابق اسرائیلی از تحریف اظهاراتش، به‌ویژه در مورد شرایطی که در دوران حضور در نوار غزه تجربه کرده، شکایت کرده است. یک روز پس از بهبودی، ارگامانی گفت که در اسارت همراه با یوسی شرابی و ایتای ورسکی بوده که در بمباران ارتش اسرائیل در غزه کشته شدند. وی همچنین درباره حمله ارتش اسرائیل به خانه‌ای که قبلاً در آن بازداشت شده بود، گفت: موشک را دیدم که به خانه اصابت کرد و مطمئن بودم که می‌میرم، اما زنده ماندم.

او اظهار داشت که اعضای حماس او را بین خانه‌ها جابه‌جا می‌کردند و به او اجازه می‌دادند هر از گاهی برای تنفس هوا بیرون بیاید، در حالی که او در لباس یک زن عرب ظاهر شده بود.

 

لینک خبر: https://www.jpost.com/israel-news/article-815947

→ خواندن مطلب قبلی

پایبندی حماس به انجام توافق

خواندن مطلب بعدی ←

کشته شدن سه سرباز اسرائیلی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *