۳۰ شهریور ۱۴۰۳

اکران «بچه زرنگ» در سینماهای اسرائیل

انیمیشن «بچه زرنگ» در سینماهای اسرائیل اکران شد.

کانال 12 عبری نوشت: در بحبوحه جنگ، انیمیشن بچه زرنگ به کارگردانی بهنود نیکویی و دوبله عبری ایتامار اولیر، رانی آلون و عساف داغانی، در سینماهای اسرائیل با نام «ببر سخنگو» اکران شد. شرکت رد کیپ (Red Cape) که فیلم کودکان را در اسرائیل توزیع می‌کند، آن را داستان ببر جوان و سرگرم کننده‌ای توصیف کرد که در جنگل توسط گروهی از شکارچیان اسیر شد و به لطف تدبیر پسری جوان به نام میچل (محسن)، نجات یافت. این شرکت تایید کرد که جزئیات قابل توجهی از آن را حذف کرده‌اند.

این کانال افزود: فیلم نیکویی در چند کشور توزیع و به عنوان فیلمی مالزیایی شناخته شده است. بخش عظیمی از مضمون آن، بنا به برخی تفاسیر، حاوی پیام‌های شیعی است، همچنین مقرر است که بخشی از درآمد این فیلم به کودکان غزه اختصاص یابد.

به گزارش کانال 12 عبری از تهران تایمز، تهیه‌کنندگان این فیلم گفته‌اند که برای همه کودکان مظلوم و بی‌گناه جهان آرزوی خوشبختی دارند، به امید روزی که تمام دنیا پر از شادی و آرامش شود.

شرکت رد کیپ در بیانیه‌ای اعلام کرد که این فیلم را از یک شرکت فرانسوی خریداری کرده است و تمام درآمدهای فیلم در اسرائیل باقی می‌ماند و بین سینما و شرکت پخش اسرائیلی تقسیم می‌شود.

 

لینک خبر: https://www.mako.co.il/culture-articles/Article-9ada09cd5988191026.htm

→ خواندن مطلب قبلی

نیم میلیارد شکل هزینه حمله اسرائیل به لبنان

خواندن مطلب بعدی ←

اوتزما یهودیت علیه رئیس شین بت

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *