۲۹ شهریور ۱۴۰۳

 پرواز مستقیم اسرائیل به لیتوانی

پروازهای مستقیم جدید اسرائیل به لیتوانی توسط Air Baltic از ۳۱ مارس آغاز می‌شود.

ایر بالتیک یک مسیر مستقیم جدید از تل‌آویو به ویلنیوس را در ۳۱ مارس با دو پرواز هفتگی راه‌اندازی خواهد کرد.

خطوط هوایی مستقیم جدید از تل‌آویو به ویلنیوس، پایتخت لیتوانی، از ۳۱ مارس ۲۰۲۵ با دو پرواز در هفته راه‌اندازی می‌شود، ایر بالتیک که مسیر جدید را اجرا می‌کند، روز چهارشنبه این خبر را اعلام کرد.

جروزالم پست نوشت: لیتوانی یکی از کشورهای حامی اسرائیل محسوب می‌شود و اخیراً به‌عنوان یکی از مقاصد برتر برای جوانان به‌ویژه اسرائیلی‌ها انتخاب شده است.

این پروازها در روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه انجام می‌شود و ساعت ۶:۳۰ صبح از تل‌آویو حرکت می‌کند و یکشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها ساعت ۱۰:۵۰ شب از ویلنیوس باز می‌گردد و قیمت بلیت از ۱۹۹ دلار برای کلاس اقتصادی و ۷۳۰ دلار برای کلاس تجاری شروع می‌شود. این پروازها با هواپیمای مدرن ایرباس A۲۲۰ انجام خواهد شد.

لیتوانی یکی از مقاصد حمایتی و دوستانه اسرائیل در نظر گرفته می‌شود. وزارت گردشگری لیتوانی و سفارت لیتوانی در اسرائیل اخیراً یک رویداد ویژه با عنوان لیتوانی در انتظار اسرائیلی‌ها، اکنون بیشتر از همیشه در تل‌آویو برگزار کردند.

این سمینار توسط مدیرکل وزارت گردشگری لیتوانی ارائه شد که مناظر سبز و جاذبه‌های متنوع این کشور را به نمایش گذاشت که برای اسرائیلی‌هایی که به دنبال پذیرایی باکیفیت بالا و قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه هستند، مناسب است.

به گفته دفتر گردشگری لیتوانی، لیتوانی کشوری امن برای اسرائیلی‌ها است، با مناظر و شهرهایی جذاب که تعطیلات شهری با کیفیتی را ارائه می‌دهند.

توماس رامدال، معاون ایر بالتیک، اظهار داشت: ما از راه‌اندازی این مسیر جدید و اتصال تل‌آویو به لیتوانی خرسندیم.

 

پیوند خبر: https://www.jpost.com/israel-news/article-818772

→ خواندن مطلب قبلی

مذاکرات پیچیده زیر سایه معامله زندانیان

خواندن مطلب بعدی ←

پیشی‌گرفتن مجدد گانتز در نظرسنجی‌ها

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *