۳۰ شهریور ۱۴۰۳

پرتاب شن به سمت بن گویر

یک زن جوان به سمت وزیر امنیت ملی مشتی شن پرتاب کرد و دستگیر شد.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که ایتامار بن گویر وزیر امنیت ملی رژیم صهیونیستی روز جمعه از ساحل جئولا در تل‌آویو بازدید کرد و یک معترض به سمت او شن پرتاب کرد.

یک زن جوان ۲۷ساله پس از پرتاب مشتی شن به سمت ایتامار بن‌گویر، وزیر امینت ملی رژیم صهیونیستی به سوی آب فرار کرد. وی سپس به اتهام تعرض به یک مقام دولتی بازداشت و برای بازجویی به تل‌آویو منتقل شد.

در تصاویر بازدید بن‌گویر از ساحل جئولا، فردی دیده می‌شود که همراه او می‌آید و بر سر او فریاد می‌زند: قاتل! ربوده‌شدگان در غزه کشته می‌شوند! فرزندان شما باید بدانند که پدرشان یک قاتل است.

یکی از مقامات پلیس به روزنامه معاریو گفت: این اتفاق ناگواری است که یک مقام دولتی درحالی‌که به همراه خانواده خود برای تعطیلات به یکی از سواحل تل‌آویو می‌رود از سوی یک زن جوان مورد اعتراض قرار می‌گیرد. او با وجود شنیدن اخطار پلیس آب را ترک نکرد و افسران را مجبور کرد تا وارد دریا شوند و وی را از آب خارج کنند. وی در حال حاضر تحت بازجویی قرار دارد و بازداشت وی ادامه خواهدداشت.

پلیس در ادامه گفت: باید متوجه بود که تعرض به یک مقام دولتی جرم بزرگی محسوب می‌شود و ما بدون توجه به هویت و برنامه سیاسی آن مقام، با آن مجرم برخورد خواهیم کرد. این اقدام عبور از خطوط قرمز است.

پس از این حادثه، وزیر بن گویر در حساب کاربری X خود نوشت: امروز، من برای چند ساعت به همراه خانواده‌ام به یکی از سواحل تل‌آویو آمدم و از سوی ساحل‌نشینان با حمایت فراوان مورد استقبال قرار گرفتم. گروه کوچکی از معترضان چپ در ساحل شروع به فریادزدن بر سر من کردند و از من خواستند که آنجا را ترک کنم.

بن گویر در ادامه نوشت: آنها حق دارند این کار را انجام دهند زیرا این آزادی بیان است؛ اما آنها مالک ساحل نیستند. درعین‌حال از نیروهای پلیس و نیروهای امنیتی که برای دستگیری زنی که مشتی شن به سمت من و فرزندانم پرتاب کرد، قاطعانه تشکر می‌کنم. خشونت خط‌قرمز است.

 

پیوند خبر: https://www.jpost.com/israel-news/article-819023

→ خواندن مطلب قبلی

اعتراض دادستان کل رژیم صهیونیستی

خواندن مطلب بعدی ←

انتقاد رئیس سابق شین بت از سخنان نتانیاهو

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *