۲۹ شهریور ۱۴۰۳

ضبط حقوق معلمان اعتصابی

وزارت دارایی اسرائیل حقوق معلمان اعتصابی را مسدود می‌کند.

وزرات دارایی رژیم صهیونیستی در نظر دارد تا با توقف حقوق معلمان اعتصابی، آنها را تحت فشار قرار داده و از اعتصاب منصرف کند.

طبق گزارش کان نیوز، وزارت دارایی رژیم صهیونیستی به مرکز مقامات محلی مراجعه کرده و خواستار تدوین طرحی برای کاهش حقوق معلمان اعتصابی حتی در ماه‌های تابستان شده است.

مدرسین در دوازده ماه حقوق دریافت می‌کنند. بنابراین، معلمی که در ماه‌های تابستان در مرخصی زایمان به‌سر می‌برد، با حقوق مرخصی زایمان از موسسه بیمه ملی و همچنین حقوقی که در طول سال تحصیلی از حقوق او کسر می‌شود، حقوق دوبرابری دریافت می‌کنند.

درحالی که اعتصاب معلم‌ها در دبیرستان‌های سراسر اسرائیل وارد دومین هفته خود می‌شود، سازمان معلمان از بنیامین نتانیاهو، خواسته است تا خود را در این موضوع دخالت دهد. وزارت دارایی نیز ابراز امیدواری کرد که معلمان پس از دریافت حقوق، اعتصاب خود را بشکنند.

یک سند داخلی وزارت آموزش نشان داد که معلمان اعتصابی در یک هفته چقدر پول از دست داده است: بر اساس محاسبات، معلمان در یک هفته بین 2500 تا 3500 شکل ضرر کردند. کانون صنفی معلمان صندوق غرامتی دارد که قرار است خسارات معلمان را جبران کند؛ اما وزارت دارایی تخمین می‌زند که این غرامت بیش‌ از چند روز نیست و برای همه معلمان کافی نخواهد بود.

 

پیوند خبر: https://www.israelnationalnews.com/news/395840

→ خواندن مطلب قبلی

مقصرین شکست در حذف سران حماس

خواندن مطلب بعدی ←

روی‌گردانی نوجوانان از نمایش مظاهر یهودیت

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *