۲۹ شهریور ۱۴۰۳

بازداشت به جرم حمایت از گروگان‌ها

سه زن در هرتزلیا به جرم توزیع بروشورهایی برای آزادی گروگان‌ها بازداشت شدند.

بر اساس گزارش والا، سه زن روز جمعه به علت قراردادن بروشورهایی در حمایت و تشویق به معامله گروگان‌ها روی صندلی‌های کنیسه هرتزلیا با حضور یولی ادلشتاین یکی‌از اعضای حزب لیکود بازداشت شدند.

وکیل ران تاگار، از تیم حقوقی بازداشت شدگان، به‌روزرسانی را به اشتراک گذاشت که پس از شش ساعت بازجویی، این زنان با پنج روز حبس خانگی آزاد شده‌اند.

تاگار با کنایه گفت: پس‌از شش ساعت و نیم تحقیق بسیار پیچیده در مورد سه رهبر یک سازمان جنایتکار که صرفاً آگهی‌هایی را برای آزادی گروگان‌ها پخش می‌کردند، تصمیم گرفته شد که آنها با وثیقه شخصی آزاد شوند.

انجمن گروگان‌ها و خانواده‌های مفقود شده در واکنش به این دستگیری اظهار داشت: ما نا امید هستیم از اینکه پلیس ابزار و دست مایه کسانی است که نه تنها برای بازگرداندن 101 گروگان که 304 روز در اسارت به‌سر می‌برند اقدامی نمی‌کنند. بلکه همواره برای خرابکاری و برهم زدن هرگونه معامله احتمالی و خواباندن سروصداهای مربوط به آن تلاش می‌کنند.

آنها همچنین اظهار داشتند: “هر کسی می‌تواند وقت و تلاش خود را برای حمایت از خانواده گروگان‌ها، کمک به بازگرداندن کسانی که هنوز زنده هستند به خانه و بازپروری و دفن کشته‌شدگان اختصاص دهد.”

لینک خبر: https://www.jpost.com/israel-news/article-820045

 

→ خواندن مطلب قبلی

نقض قانون وزیر دادگستری

خواندن مطلب بعدی ←

برگزاری تظاهرات در واکنش به بازداشت سه زن

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *