۲۹ شهریور ۱۴۰۳

کشته شدن 4 سرباز اسرائیلی دیگر در رفح

رسانه‌های اسرائیلی از کشته شدن 4 سرباز این رژیم خبر دادند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز چهارشنبه جزئیاتی از کشته شدن 4 افسر و سرباز و زخمی شدن 7 تن دیگر در نبردهای شهر رفح در جنوب نوار غزه را اعلام کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی کشته شدن چهار سرباز از جمله معاون فرمانده گروهان را تصدیق کرد و گفت که آنها بر اثر انفجار بمب در ساختمان تل السلطان در غرب رفح کشته شدند.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که یک سرباز زن در میان سربازان کشته شده در رفح، پزشک گردان 52 بود.

به گزارش شبکه 12، در این حادثه که چهار سرباز در جنوب نوار غزه کشته و 5 سرباز نیز مجروح شدند که جراحت 3 نفر شدید بوده است. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد در حادثه دیگری بر اثر شلیک یک نارنجک آرپی‌جی به یک ناو نظامی در اردوگاه شبوره در رفح، یک افسر به‌شدت مجروح شد.

رادیو ارتش اسرائیل جزئیات جدیدی از کمینی که برای سربازان ارتش اسرائیل در رفح رخ داد، فاش کرد. بر اساس اطلاعات روز سه‌شنبه یک نیروی ارتش در چارچوب عملیات بررسی ساختمان‌های بمب‌گذاری‌شده، برای پیدا کردن وسایل انفجاری و مواد منفجره وارد یک ساختمان شدند؛ اما نیروها نتوانستند تله انفجاری را شناسایی کنند و زمانی که نیروها وارد ساختمان شدند، یک تله انفجاری منفجر شد که در جریان آن 4 سرباز کشته و 5 نفر دیگر با جراحات مختلف زخمی شدند.

 

پیوند خبر: https://www.mako.co.il/pzm

→ خواندن مطلب قبلی

حرکت لشکر 98 ارتش به سوی جبهه شمال

خواندن مطلب بعدی ←

اعلان جنگ اسرائیل با ترور پیجری

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *