۳۰ شهریور ۱۴۰۳

بیانیه نتانیاهو به ترور پیجری

نتانیاهو در بیانیه‌ای به انفجار وسایل ارتباطی رادیویی در لبنان واکنش نشان داد.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل عصر روز چهارشنبه، در اولین بیانیه خود پس از انفجار وسایل ارتباطی رادیویی در لبنان گفت: من قول دادم که ساکنان شمال را به‌ سلامت به خانه‌هایشان برمی‌گردانیم و این دقیقاً همان کاری است که انجام می‌دهیم.

بیانیه نتانیاهو پس از آن بیان شد که هرتزی هالیوی، رئیس ستاد ارتش اسرائیل در جریان بازدید از فرماندهی شمال که طی آن طرح‌های تهاجمی و دفاعی جبهه با شمال را تأیید کرد، گفت که حزب‌الله بهای سنگینی خواهد پرداخت.

سخنگوی ارتش اسرائیل نیز گفت: ما مصمم هستیم که شرایط امنیتی را ایجاد کنیم که ساکنان را به خانه‌هایشان بازگرداند.

وی افزود: ما توانایی‌های زیادی داریم که هنوز آنها را اجرا نکرده‌ایم، این برنامه‌ها را برای آینده آماده می‌کنیم، هربار که در یک نقطه خاص کار می‌کنیم، دو مرحله بعدی از قبل آماده است تا باقدرت به جلو حرکت کنیم.

پیش‌تر یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل، با اشاره به انفجارهای رادیویی در لبنان، گفته بود که اسرائیل در آغاز مرحله جدیدی از جنگ است.

وزارت بهداشت لبنان روز چهارشنبه کشته شدن 20 نفر و زخمی شدن بیش از 450 نفر دیگر در موج جدید بمب‌گذاری‌ها که دستگاه‌های بی‌سیم را در مناطق مختلف لبنان تحت‌تأثیر قرار داد، اعلام کرد.

این، یک روز پس از آن است که موجی از رادیوهای پیجر مورد استفاده اعضای حزب‌الله در لبنان منفجر که در یک رویداد بی‌سابقه در این کشور 12 نفر کشته و بیش از 2700 نفر زخمی شدند.

 

پیوند خبر: https://www.inn.co.il/news/648775

→ خواندن مطلب قبلی

مجروح شدن 15 سرباز اسرائیلی در حمله حزب‌الله

خواندن مطلب بعدی ←

پیام هشدار به صهیونیستی‌ها: فورا به پناهگاه بروید!

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *