۳۰ شهریور ۱۴۰۳

پیام هشدار به صهیونیستی‌ها: فورا به پناهگاه بروید!

از عزیزانتان خداحافظی کنید؛ پیام تهدیدآمیزی که اسرائیلی‌ها دریافت کردند.

کانال 13 عبری اعلام کرد: پس از موج دوم انفجارهای رادیویی علیه حزب‌الله لبنان، یک سری پیام‌های تهدیدآمیز چهارشنبه و پنج‌شنبه برای بسیاری از اسرائیلی‌ها ارسال شد که برخی در قالب هشدار درباره شلیک موشک به فرماندهی جبهه داخلی منتسب بود. برخی حتی به حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله منسوب می‌شوند، در برخی موارد نوشته شده بود: فوراً به پناهگاه بروید! و در برخی دیگر نوشته شده بود: با عزیزانتان خداحافظی کنید؛ اما نگران نباشید تا چند ساعت دیگر آنها را در جهنم در آغوش خواهید گرفت.

پیام 0

کانال 13 نوشت: هنوز مشخص نشده است که چه کسی پشت ارسال این پیام‌ها است که حاوی لینک‌های مشکوک است.

شهرداری سافد به اهالی این شهر اعلام کرد: در طول شب، بسیاری از شهروندان پیام‌های تهدیدآمیز استرس‌زا و جعلی حاوی لینک‌های جعلی دریافت کردند. اینها تلاش‌های دشمن برای ایجاد وحشت است. در این مدت باید نسبت به پیام‌های مشکوک بیشتر هوشیار بود، لینک‌هایی که غیررسمی به نظر می‌رسد را بررسی کنید و روی آنها کلیک نکنید، شماره را مسدود کنید و با شماره‌گیری 119 به آرایه گزارش دهید و اگر شک دارید مستقیماً از طریق کانال‌های رسمی و رسمی بررسی کنید.

همان‌طور که گفته شد، یک روز پس از انفجارهای زنجیره‌ای در دستگاه‌های پیجر عناصر حزب‌الله لبنان، موج دیگری از انفجارها دیروز در سراسر لبنان رخ داد. بر اساس این گزارش‌ها صدها نفر در این انفجارها مجروح شدند و بر اساس اعلام وزارت بهداشت لبنان، تعداد کشته‌شدگان تاکنون 14 نفر و مجروحان 450 نفر است.

 

پیوند خبر: https://13tv.co.il/item/news/domestic

→ خواندن مطلب قبلی

بیانیه نتانیاهو به ترور پیجری

خواندن مطلب بعدی ←

شرکت جعلی اسرائیلی پشت پیجرهای انفجاری

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *