۳۰ شهریور ۱۴۰۳

شکست مذاکرات با سازمان معلمان

کیش: هیچ توافقی با سازمان معلمان وجود ندارد، هزاران شکل از حقوق کسر می‌شود.

پس از هفته‌ها مذاکره سازمان معلمان با وزارتخانه‌های آموزش‌وپرورش و دارایی، صبح امروز (جمعه) نیز راه‌حلی برای این اختلاف پیدا نشد. یوآو کیش وزیر آموزش‌وپرورش اسرائیل در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: پس از 24 ساعت مذاکره ناموفق، متأسفم به اطلاع شما دهم که هیچ توافقی با سازمان معلمان وجود ندارد.

کیش ادامه داد: هدف این است که در 1 اکتبر هزاران شکل از حقوق هر معلم کاهش می‌یابد درحالی که در صورت امضای قرارداد، بیش از 10 هزار شکل به حقوق آنها افزوده می‌شود. اختلاف‌ها کمتر شده اما هنوز توافقی بین خزانه‌داری و سازمان در مورد موضوعات مختلف وجود ندارد.

رئیس سازمان معلمان، ‌ران ارز همچنین اظهار داشت: ما با شوق وارد شدیم، متأسفانه دولت قصد و علاقه‌ای به امضای توافقنامه ندارد، بودجه درنظر گرفته شده برای آموزش فرزندان ما برای اهداف ائتلاف درنظر گرفته شده است، ما باید به اعتصاب ادامه دهیم.

وی افزود: مبارزه برای آینده آموزش‌وپرورش شرم‌آور است که وزیر آموزش‌وپرورش نتوانست در مقابل وزارت دارایی که تمام تلاش خود را برای شکست مذاکرات و کشاندن معلمان متوسطه به اعتصاب و در نتیجه آسیب رساندن به معلمان بایستد. ما به مبارزه برای بهبود حقوق و شرایط کاری معلمان و علیه تضعیف نظام آموزشی ادامه خواهیم داد.

 

پیوند خبر: https://13tv.co.il/item/news/domestic/education

→ خواندن مطلب قبلی

دستیابی به توافق شاید وقتی دیگر

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *