افزایش قیمت بلیت هواپیما در اسرائیل

قیمت بلیت هواپیما در آستانه تعطیلات رژیم صهیونیستی سر به فلک کشید.

در آستانه تعطیلات هفته آینده، تعداد خطوط هوایی خارجی که پروازهای خود به اراضی اشغالی را لغو می‌کنند، تبدیل به یک فهرست بلندبالا شده است.

گروه لوفت هانزا (شامل خطوط هوایی اتریش، سوئیس، بروکسل ایرلاین و یورووینگ) همه پروازهای خود را برای سه هفته آینده لغو کرده است، درحالی که ویز ایر، بریتیش ایرویز، ویرجین آتلانتیک، ال.او.تی، ازل و آذربایجان ایر موقتا پروازهای خود را لغو کرده‌اند. سایر خطوط هوایی از جمله ایزی جت، ریان ایر، دلتا، یونایتد، امریکن ایرلاین، کاتای پیسفیک، ایندیا ایر و ترکیش ایرلاین به‌مدت طولانی پروازهای خود را تعلیق کردند.

بلاتکلیفی خطوط هوایی خارجی درمورد پروازها از اراضی اشغالی و به مقصد آن منجر می‌شود مسافران از خطوط هوایی اسرائیل بلیت تهیه کنند. زیرا کنسلی‌ها توسط ناوگان‌ها هواپیمایی اسرائیلی به نسبت کمتر بوده است.در بیشتر موارد، خطوط هوایی اسرائیل به پوشش بیمه‌ای مناسب دسترسی دارند و موفق شده‌اند برنامه‌های خود را ثابت نگه دارند.

اما خطوط هوایی اسرائیل گران تمام می‌شود. یونی واکسمن، معاون آژانس مسافرتی اوفیر تور می‌گوید: برای مقاصد مورد تقاضا از طریق خطوط هوایی اسرائیل، تنها چند صندلی باقی‌مانده است و این باعث افزایش قیمت‌ها می‌شود.

برای مثال در ال آل، هزینه‌ها برای تعطیلات بسیار بالاست. دلیل این امر روش قیمت‌گذاری بلیت در این صنعت است که طبق آن کسانی که زودتر رزرو می‌کنند قیمت کمتری می‌پردازند، درحالی که با گذشت زمان و باقی ماندن تعداد صندلی‌های کمتر، مبالغ افزایش می‌یابد.

خبرگزاری گلوبز به دنبال خرید بلیت برای تعطیلات در نیمه دوم اکتبر بود. ارزان‌ترین مبلغ رفت‌وبرگشت به نیویورک 7000 دلاربود که با افزایش قیمت به 9000 دلار رسید. هیچ صندلی کلاس اقتصادی موجود نبود بلیط رفت‌وبرگشت در کلاس اکونومی به بانکوک وجود داشت اما 3700 دلار قیمت‌گذاری شده است.

 

پیوند خبر: https://en.globes.co.il/en/article-israel-airfares-skyrocket-for-holiday-flights-1001490266

→ خواندن مطلب قبلی

موشک حزب‌الله به تل‌آویو رسید

خواندن مطلب بعدی ←

موج نفرت علیه اسرائیل در فضای مجازی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *