۳۰ شهریور ۱۴۰۳

سفر نیمه کاره الی کوهن به هند

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی الی کوهن روز سه شنبه در سفر به هند با نارندرا مودی نخست وزیر هند دیدار کرد. او پس از عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در غزه، تصمیم گرفت در همان روز فوراً به سرزمین‌های اشغالی بازگردد.

کوهن در بیانیه‌ای گفت: هدف از این سفر مهم سیاسی به هند، تعمیق مشارکت استراتژیک اسرائیل با یکی از بزرگترین قدرت‌های جهان است و در دستور کار این سفر، افزایش مشارکت در مسائل امنیتی و گسترش عادی سازی روابط  بین هند و اسرائیل قرار داشت. هند می‌تواند نقش مهمی در گسترش صلح و پیشبرد توافق‌نامه ابراهیم ایفا کند که منجر به رفاه و تقویت ثبات منطقه‌ خواهد شد. من با هیئت بزرگی از بازرگانان و شرکت‌های اسرائیلی با هدف بهره‌برداری از ظرفیت‌های عظیم روابط تجاری بین اسرائیل و هند و ترویج قرارداد تجارت آزاد بین کشورها به هند آمده بودم. همچنین قرار بود در طول اقامت خود از بمبئی بازدید کنم و اقدام به افتتاح مسیری تحت عنوان مسیر یهودی کنم که با توجه به شرایط امنیتی مبرم در اسرائیل این موضوع به زمان دیگری موکول شد.

لینک خبر: https://www.i24news.tv/en/news/israel/diplomacy/1683575291-israel-s-fm-cohen-on-way-to-india-to-expand-circle-of-peace

→ خواندن مطلب قبلی

یک تیر و دو نشان نتانیاهو

خواندن مطلب بعدی ←

قتل یا اُتانازی، کدامیک؟

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *