۳۰ شهریور ۱۴۰۳

پلیس بد دولت نتانیاهو دوباره تهدید کرد

طبق گزارش‌ها یاریو لوین، وزیر دادگستری، تهدید کرده است که در صورت عدم تصویب حداقل برخی از قوانین بازنگری قضایی توسط دولت، قبل از تعطیلی کنست در پایان ژوئیه، از دولت کناره‌گیری می‌کند. یاریو لوین به عنوان یکی از مهره‌های کلیدی برنامه دولت برای اعمال کنترل سیاسی بیشتر بر قوه قضائیه می‌باشد. او اذعان داشته است که اگر مذاکرات سازش فعلی با میانجیگری رئیس جمهور اسحاق هرتزوگ مثمر ثمر نباشد، پس از تصویب بودجه دولتی، بدون توجه به قانون، پیش می‌رود. همچنین گفته است که اگر در دو ماه آینده چیزی پیش نرود، “چه دلیلی برای حضور در دولت دارم؟

بر اساس این گزارش، بنیامین نتانیاهو، مشتاق است تا نشست کنونی کنست – که در 30 ژوئیه به پایان می رسد – بدون بازگرداندن هیچ کدام از قوانین بسیار بحث برانگیز به صحن پارلمان پایان دهد. مشخص نیست که آیا او مجبور خواهد شد که لوین و سایر اعضای ائتلافش را با اندیشه خودش راضی کند یا خیر!

در حالی این مذاکرات ادامه دارد که مشخص نیست پیشرفت حاصل شده به چه میزان است. هفته گذشته، آویگدور لیبرمن، از یایر لاپید و بنی گانتز خواست تا از مذاکرات خارج شوند و این امر صداقت دولت را مورد تردید قرار داد.

لینک خبر:https://www.timesofisrael.com/levin-said-to-threaten-to-quit-government-if-overhaul-bills-remain-shelved/

→ خواندن مطلب قبلی

قرعه کشتار زنان در اسرائیل این بار بنام دختری19ساله

خواندن مطلب بعدی ←

وقتی فرزندآوری فقط برای “ایرانیان” بد است !!!

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *