۳۰ شهریور ۱۴۰۳

نبیل ابوردینه: هرگونه شهرک‌سازی در حومش و دیگر اراضی فلسطینی غیرقانونی و ناقض قوانین بین‌المللی است

«نبیل ابوردینه» سخنگوی رسمی تشکیلات خودگران، در واکنش به تصمیم کابینه رژیم موقت صهیونیستی،‌ مبنی بر بازگشت شهرک‌نشینان یهودی به حومش و موافقت با طرح شهرک‌سازی در اراضی فلسطینی، آن را برهم زننده آرامش و غیر قانونی دانست و برتخلیه هرچه سریعتر مناطق اشغالی تأکید کرد..

Capture.4JPG 1

ابوردینه در بیانیه‌ای رسمی با تأکید بر حفظ تمامیت ارضی فلسطین، تصمیم برای بازگرداندن شهرک‌نشینان به شهرک حومش را محکوم کرد و آن را ناقض تمامی قوانین و توافق‌های بین‌المللی دانست.

Capture1 12

در ساعات اولیه صبح روز دوشنبه، شهرک‌نشینان صهیونیست، مدرسه دینی در پاسگاه حومش را به مکان جدیدی در داخل پاسگاه منتقل کردند.

خبرگزاری القدس به گزارش تارنمای عبری وای‌نت، نوشت: گروهی از شهرک نشینان، مدرسه دینی این پست دیده‌بانی را از محل قدیمی آن تخلیه کردند و شبانه و دور از چشم فلسطینی‌ها به داخل پاسگاه منتقل کردند.

تاری نمای وای‌نت دو روز پیش اعلام کرد: یوآو گالانت وزیر دفاع رژیم صهیونیستی رسما با بازگشت شهرک‌نشینان اشغالگر یهودی به شهرک حومش که متعلق به فلسطینیان است، موافقت کرد. ارتش رژیم موقت صهیونیستی سال 2005 پس از تصویب طرح عقب‌نشینی از نوار غزه، شهرک حومش را تخلیه کرده بود.

 

لینک اخبار: https://alquds.com/ar/posts/73763

https://alquds.com/ar/posts/73673

→ خواندن مطلب قبلی

نماینده لیکود در کنست: “نتانیاهو اشتباه کرد…پس کار اصلاحات تمام شده است”

خواندن مطلب بعدی ←

تلاش نتانیاهو برای کشیدن افسار گرانی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *