۳۰ شهریور ۱۴۰۳

سرقت مهمات از یک پایگاه نظامی صهیونیستی!

دهها هزار گلوله از یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی به سرقت رفت. نکته غافلگیر کننده برای مقامات نظامی اسرائیل در این میان این است که گلوله‌ها به رغم تدابیر شدید امنیتی در اطراف پایگاه‌ها به سرقت رفته است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد:«مهمات مفقود شده از یک پایگاه آموزشی ارتش در نواحی جنوب اراضی اشغالی به سرقت رفت.» پلیس و ارتش این رژیم اعلام داشتند که تحقیقات مشترک همچنان ادامه دارد.

Screenshot 27

گفتنی است که در ژانویه 2021 هم،  بیش از 93000 هزار گلوله 5.56 میلی‌متری از یک پایگاه آموزشی نظامی ارتش صهیونیستی به سرقت رفت. این سرقت یکی از سرقت‌های بزرگ نظامی تا به‌کنون به شمار می‌رود. طبق تحقیقات انجام‌ شده در آن زمان گفته شد که سارق یکی از کارکنان پایگاه آموزشی بوده‌است.

براساس برآوردها تعداد این مهمات چیزی بیش از 30000 گلوله 5.56 میلی‌متری است. طی تحقیقات انجام‌شده مشخص شد که یک سرباز به سارقین اطلاعاتی را منتقل می‌کرد، همچنین او متهم به دست داشتن در جرائم حمل سلاح از جمله: خارج کردن سلاح از ارتش، خرید و فروش و نگهداری سلاح، استفاده غیر قانونی از سلاح و تبانی برای ارتکاب جرم  است. در کیفرخواست آمده که یک سرباز در چندین پایگاه مشغول به خدمت بوده که در همه پایگاه ها مرتکب جرم خلاف قانون شده‌است.

B19AVMTHi 0 70 1132 637 0 x large

این نخستین بار نیست که تعداد زیادی گلوله و مهمات از یک پایگاه ارتش اسرائیل به سرقت می رود. آخرین مورد از این دست به دو پیش باز می‌گردد که طی آن بیش از ۷۰ هزار گلوله و ۷۰ نارنجک از یک پایگاه ارتش اسرائیل در بلندی‌های جولان به سرقت رفته بود که منجر به یک سری اقدامات انضباطی و فرماندهی علیه افسران ان پایگاه شد.

 

لینک خبر: https://www.ynet.co.il/news/article/hjvg8k2i2

 

→ خواندن مطلب قبلی

شهادت کودک دو ساله فلسطینی «محمدهیثم التمیمی» توسط صهیونیست‌ها

خواندن مطلب بعدی ←

لغو سخنرانی استاد ضد‌صهیونیستی در دانشگاه

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *