۳۰ شهریور ۱۴۰۳

جرایم جنسی و مواد مخدر در کدام شهرها صدرنشین شدند؟

جرایم جنسی و مواد مخدر در کدام شهرها صدرنشین شدند؟

کدام شهر در اسرائیل بیشترین جرایم جنسی و مواد مخدر را دارد؟ (برگرفته از اطلاعات پلیس اسرائیل)

محله‌های بئرشوع و تل‌آویو در فهرست مواد مخدر و جرایم جنسی غالب هستند در حالی که محله‌های عرب‌نشین در اورشلیم در صدر فهرست قتل قرار دارند.

بر اساس اطلاعات کشف شده توسط پلیس و واحد تحقیقات وب‌سایت Madlan، محله‌ای در اسرائیل که بیشترین تخلفات را در زمینه جرایم مواد مخدر دارد، ناوه شعانان(Naveh Sha’anan) در تل‌آویو است، در حالی که بئرشع در جنایات جنسی پیشتاز است.

اطلاعات پلیس توسط واحد تحقیقات سایت Madlan رمزگشایی شد و نشان داد که در برخی مناطق در سه ماهه اول سال 2023، جهش قابل توجهی در جرایم مختلف نسبت به سه ماهه اول سال 2022 رخ داده است.

محله‌ای که بیشترین حوادث تجاوز در سه ماهه اول را داشته، محله دالت در بئرشوع با 84 مورد حمله است که نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، اما این ارقام همچنان بالا هستند. پس از آن محله هَمِرکَز(مرکز شهر)در پتخ تیکوا با 80 مورد حمله و سپس محله ناوه شعانان در تل‌آویو با 77 مورد قرار دارد.

از نظر جرائم مواد مخدر، محله ناوه شعانان تل‌آویو امسال نیز با 141 فقره جرم در رتبه اول قرار دارد و پس از آن محله مرکز شهر بیت‌المقدس با 48 مورد به رتبه دوم و محله رامبام در ریشون لزیون با 34 تخلف مواد مخدر در سه ماهه اول سال رتبه سوم قرار دارد.

مواد مخدر

در آمار مشکوک جرایم جنسی، سه محله از بئرشوع وجود دارد که در پنج رتبه اول قرار دارد؛ و رتبه اول آن متعلق به محله Hei است، با جهش از یک مورد در سه ماهه اول سال 2022، به 10 مورد در سه ماهه اول امسال و پس از آن محله شیکون‌دارم با 9 مورد و همچنین محله دلت با 5 مورد رتبه سوم را از آن خود نموده است.

جرایم جنسی و مواد مخدر

از نظر سرقت خودرو، محله مرکزی شهر پتخ تیکوا با 62 مورد در مقایسه با 14 مورد در سال گذشته بیشترین مورد را دارد و پس از آن محله Kiryat Hasharon در نتانیا با 38مورد و سپس محله Pisgat Ze’ev در اورشلیم با 37 مورد قرار دارند.

 

از نظر جرم مزاحمت ملکی ، محله ناوه شعانان در تل‌آویو با 380 مورد در صدر فهرست قرار دارد، پس از آن روچیلد جنوبی در تل‌آویو با 224 مورد و سپس محله هادر کارمل در حیفا با 213 مورد مزاحمت ملکی قرار دارند.

لینک خبر: https://www.jpost.com/israel-news/crime-in-israel/article-748391

→ خواندن مطلب قبلی

ابراز نگرانی روزنامه وابسته به فرقه خریدی از لغو برخی بندهای قانون اصلاحات

خواندن مطلب بعدی ←

اعتراف به نفوذ قدرتمند ایران به اسرائیل با حملات سایبری

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *