۳۰ شهریور ۱۴۰۳

نظرسنجی‌: نتانیاهو بر گانتز پیشی گرفت

نظرسنجی: بنیامین‌ نتانیاهو، نخست‌ وزیر رژیم‌صهیونیستی یا بنی‌ گانتز رئیس حزب وحدت‌ملی، چه کسی برای پست نخست‌وزیری مناسب‌تر است؟

بر اساس نظرسنجی که «کانال خبری 12 رژیم صهیونیستی» انجام داده است، بیانگر رویکرد تصاعدی که حزب لیکود اکنون از آن برخوردار است و افت محبوبیت حزب «وحدت ملی» به اوج خود رسیده است.

برآیند این نظرسنجی حاکی از آن است که 37 درصد از شرکت‌کنندگان نتانیاهو را حمایت کرده و 34 درصد مردم به گانتز رای دادند، همچنین 27درصد مردم هیچ‌کدام را مناسب نمی‌دانند و یا پاسخ نمی‌دانم را برگزیدند.

نظر سنجی
بنی گانتز و بنیامین نتانیاهو

این درحالیست‌که طی آخرین نظرسنجی، تقریبا نتایجی کم‌ و بیش برعکس به دست‌ آمده بود.

در نظر سنجی‌‌های مربوط به نتانیاهو یا یائیر لاپید رهبر اپوزیسیون، 42 درصد از آمار به نتانیاهو اختصاص یافت و لاپید از حمایت 26 درصدی برخوردار شد. با این حال 32 درصد مردم معتقد بودند که هیچکدام مناسب نیستند یا رای ممتنع دادند.

در ادامه نتانیاهو در مقابل نخست‌وزیر سابق رژیم‌صهیونیستی، نفتالی بنت کسی که در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی اظهار داشت:«نیروهای اسرائیل از کشتن کودکان خوشحال هستند» قرار گرفت. درنهایت، از نتایج نظرسنجی، 39 درصد آرا به نتانیاهو تعلق گرفت و بنت با آماری همانند لاپید، 25 درصد آرا را از آن خود کرد و 36 درصد مردم، هیچکدام را ذی‌صلاح قلمداد نکرده و یا ممتنع بوده‌اند.

رفتار پلیس با معترضان اصلاحات چگونه است؟

در پی انتقادهای گسترده به رفتار خشونت‌آمیز پلیس رژیم‌صهیونیستی در تظاهرات این هفته، واقع در بزرگراه ایالون، رسانه‌های صهیونیست یک نظرسنجی با پرسش:« ازنظر شما پلیس چگونه با معترضان علیه اصلاحات‌قضایی، برخورد می‌کند؟» منتشر کردند.

نظر سنجی
درگیری پلیس با معترضین در اراضی اشغالی

افراد شرکت‌کننده در نظرسنجی جواب‌های زیر را داده‌اند:

38 درصد از شرکت‌کنندگان معتقدند که رفتار پلیس بیش‌ از حد ملایم است.

30 درصد آرا رفتار پلیس را مناسب دانسته‌اند.

18درصد مردم رفتار پلیس را خشونت‌بار و سختگیرانه برشمردند.

 

لینک خبر: https://www.israelnationalnews.com/news/373849

→ خواندن مطلب قبلی

برای حسرت یک زندگی معمولی…

خواندن مطلب بعدی ←

اسرائیلِ متزلزل/ جنین در حال تبدیل شدن به غزه است!

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *