۳۰ شهریور ۱۴۰۳

حمایت سارا نتانیاهو از قرار دادن دوربین در مهدکودک ها

سارا نتانیاهو از نصب دوربین در مهدکودک‌ها حمایت کرد.

سارا نتانیاهو همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با نمایندگان والدین حامی نصب دوربین در مهدکودک‌ها گفت: اهمیت دوربین‌ها به دلیل بازدارنده بودن و نظارت مستقیم بر عملکرد مربیان است. اما یاف بن دیوید رئیس سازمان مهدکودک‌ها همچنان مخالفت نصب دوربین در مهدکودک‌هاست.

سارا نتانیاهو، 2 آگوست با نمایندگان انجمن «ستاد حمایت از کودکان» که از اصلاحیه قانون الزام به قرار دادن دوربین در مهدکودک‌ها حمایت می‌کند، دیدار کرد. او در این دیدار گفت: ما باید مراقب برخی مربیانی باشیم که کودکان را به خطر می‌اندازند و به آنها آسیب می‌زنند.

Capture1 22

نتانیاهو در دیدار با والدین درباره راه‌های ریشه‌کنی پدیده آزار در مهدکودک‌ها گفت: ما در حال پیش‌گیری از بدرفتاری در مهدکودک‌ها از بدو تولد تا 6 سالگی هستیم. اهمیت دوربین‌ها در واقع این است که شاهد عملکرد مستقیم مربیان باشیم. در حقیقت نصب دوربین‌ها یک عامل بازدارنده از آزار کودکان است. از طریق دوربین می‌توانید تحقیقات آسیب‌زا را از کودکی که نمی‌تواند عمل را بیان کند یا آن را باور نمی‌کند، نجات دهید. شما به مدرک نیاز دارید و دوربین‌ها اولین و ضروری‌ترین ابزار هستند.

Capture3 11

به گزارش منابع صهیونیست با توجه به افزایش موارد سوء استفاده در مهدکودک ها، وزیر آموزش و پرورش یوآو کیش تصمیم به تشکیل کمیته‌ای برای بررسی قرار دادن دوربین در پارک‌های شهرداری، در مهدکودک‌های دولتی که کودکان 3 تا 6 ساله در آن تحصیل می‌کنند، گرفت. با این حال، یافه بن دیوید، رئیس سازمان مهدکودک‌ها با قرار دادن دوربین‌ مخالفت کرد.

 

لینک خبر: https://www.mako.co.il/news-education/2023_q3/Article-b4c8df810bab981027.htm?sCh=7bd56f39402f1810&pId=173186572&partner=lobby

اخبار مرتبط

→ خواندن مطلب قبلی

فروش غیرقانونی سیستم هک اسرائیلی به پاکستان

خواندن مطلب بعدی ←

کوچ پزشکی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *