۳۰ شهریور ۱۴۰۳

لوین، سرلشکر سابق ارتش: آپارتاید مطلق در کرانه باختری

امیرام الوین:« 57 سال است که در کرانه باختری هیچ دموکراسی وجود ندارد؛ آپارتاید مطلق حاکم بر آنجاست!»

امیر ام الوین، فرمانده سابق ارتش شمالی رژیم صهیونیستی در مصاحبه با رادیو در اظهاراتی فاش کرد که نظام حاکم بر کرانه باختری از گذشته تا حال آپارتاید بوده است.

لوین گفت:«نتانیاهو تندخو است و همیشه تندخو بوده است اما علیرغم مخالفت‌هایی که با او می‌شود، او برای مدت طولانی در قدرت بوده است. زیرا گروهی از جنایتکاران از باندهای جوانان بالای تپه، که نمی‌دانند دموکراسی چیست، از ضعف او سوء استفاده کردند.»

لوین در اظهاراتی که رسانه های اسرائیلی منتشر کردند، با اشاره به افزایش تعداد شهرک‌نشینان در ارتش و تبدیل آنها به رهبران و وزیران مرکزی در دولت فعلی گفت: «ارتش اسرائیل در ارتکاب جنایات جنگی شریک جرم شد.»

وی افزود: «با قدم زدن در هبرون، خیابان‌هایی را می‌بینید که عرب‌ها نمی‌توانند در آنها قدم بزنند و این دردناک است و خوشایند نیست، اما واقعیت این است.»

همچنین ادامه داد:«من به فلسطینیان ترحم نمی‌کنم بلکه برای خودمان دلسوزی می‌کنم. ما از درون خودمان را می‌کشیم. بی‌بی (نتانیاهو) در اینجا شکست خورد. او جنایتکاران و سربازان فراری را که در پست‌های کلیدی قرار داد در حالی که در یک کشور متمدن این افراد پشت میله‌ها ی زندان نشانده می‌شوند.»


¶¶ امیرام لوین، افسر ارتش اشغالگر اسرائیل با درجه سرلشکر ذخیره و معاون سابق رئیس موساد:« ارتش در
کرانه باختری مرتکب جنایات جنگی می‌شود و اسرائیل رژیم آپارتاید را اجرا می‌کند.»

امیرام الوین کیست؟

لوین از سال 1965 تا 1998 در ارتش رژیم صهیونیستی خدمت کرد. وی کار خود را با چتربازی شروع کرد و با فرماندهی ارتش شمال اسرائیل به کار خود در ارتش پایان داد. همچنین او برای مدتی معاون رئیس موساد بود.

لوین
امیرام لوین

امیرام لوین در سال 2017 در مصاحبه با معاریو گفت که فلسطینی‌ها مستحق اشغال هستند! و تأکید کرد که هیچگونه مذاکره صلح نباید ما را به سال 1967 بازگرداند.

لوین افزود:« اگر فلسطینی‌ها خواستار رهبری [محمود عباس] نباشند، به جای آن یک رهبر جوان می‌آید، یک کشور در ابعاد یک هویج به آنها می‌دهیم و اگر همین را هم نخواهند آن را تجزیه می‌کنیم؛ اما این را بدانند که دفعه بعد که بخواهیم با آنان بجنگیم، آنها دیگر اینجا نخواهند ماند، آنها را به اردن می‌رانیم. هوشیار باشید که در این شرایط باید با ما بجنگید، ما در سال 1967 خیلی مهربان‌تر بودیم.»

لوین در سال 2015 حمایت خود را از سازمان”Breaking the Silence organization”[شکست سکوت] ابراز کرد و گفت این به حفظ روحیه ما کمک می‌کند. (این سازمان، اعترافات شاهدان عینی درباره سوءاستفاده و جنایات نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و غزه را بدون فاش کردن هویت افراد منتشر می‌کند.)

لوین گفت:«در شرایط سختی که به ارتش اسرائیل تحمیل شده است، باید هر روز برای تشویق و حفظ روحیه بالا تلاش شود.» همچنین ادامه داد:« شکستن سکوت[ Breaking the Silence] از سربازان IDF در برابر موقعیت غیر ممکنی که سیاستمداران آن‌ها را قرار داده‌اند محافظت می‌کند.»

لینک خبر: https://www.jpost.com/breaking-news/article-754560

→ خواندن مطلب قبلی

لطفا تشریف نیاورید؛ خودداری مردم رموت از پذیرش نخست وزیر

خواندن مطلب بعدی ←

نه به تکنولوژی در روز شبات

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *