۳۰ شهریور ۱۴۰۳

اعلان جنگ علیه دگرباشان جنسی

خاخام Thau از پیروان خود خواست تا علیه جامعه دگرباشان جنسی اسرائیل، «جنگ» به راه بیندازند.

تاو در کتابی جدید از دگرباشان با عنوان “فرهنگ جدید حذف خانواده” و “جنایت علیه بشریت” یاد می‌کند.

روز چهارشنبه بعد از اینکه، خاخام Zvi Israel Thau رهبرمذهبی یشیوا  Yeshivat Har Hamor ، از پیروان خود خواست تا علیه پست‌مدرنیسم و دگرباشان،جنگ راه بیندازند، دو سازمان Havruta و Bat Kol که نماینده‌ جامعه LGBTQ هستند علیه رئیس یشیوا، خاخام Zvi Israel Thau به پلیس شکایت کردند.

این دو سازمان اظهار داشتند که نظرات Thau در این کتاب به عنوان انگیزه‌ای برای قتل و خشونت و مشروعیت بخشیدن به آسیب رساندن علیه جامعه LGBTQ عمل می‌کند.

این کتاب در 90 صفحه و با عنوان ” مقابله با پست‌مدرنیسم و رهایی از قید و بندهای آن” اخیراً توسط Hosen Yeshuot ناشر Yeshivat Har Hamor منتشر شده‌است.

علیه

در توضیح این کتاب در وب‌سایت ناشر آمده است: «کتاب حاوی درس‌های خاخام  Zvi Israel Thau  درباره‌ گسترش فزاینده‌ پست مدرنیسم در فرهنگ بشری است، که به ماهیت مخرب آن، برای بشریت و بویژه برای مردم اسرائیل اشاره نموده است و همچنین راه‌های مقابله با آن را در کتاب شرح داده است.

به گزارش هاآرتص ، این کتاب به صراحت به کلمه LGBT اشاره نمی‌کند، ولی در مورد موضوعات مربوط به LGBT بحث کرده و از جامعه LGBT به عنوان “فرهنگ جدید حذف خانواده” یاد می‌کند.

این کتاب که عمدتاً بر ساختار خانواده تمرکز دارد. از تلاش‌ها برای قرار دادن عبارت «والد 1» و «والد 2» به جای کلمات «پدر» و «مادر» در فرم‌های دولتی، شکایت دارد. از جمله نظراتی که در این کتاب نوشته شده‌ این است که:

  • دوران کودکی دوره بسیار مهمی برای القای آهسته ارزش‌ها و تمایزات اساسی هویتی است و زمانی که کودک یک پدر و مادر ندارد، تمام روابط عادی کودک با خاستگاه، گذشته و آینده‌اش از بین خواهد رفت.» کتاب Thau از این وضعیت به عنوان “جنایت علیه بشریت” یاد می‌کند.
  • محو شدن هویت جنسی کودک و از بین رفتن آن، تا زمانی که وی نداند پسر است یا دختر، اعتماد اولیه او را به هویتش تضعیف می‌کند و از این رو راه برای از بین بردن هویت یهودی او هموار می‌شود.

لینک خبر: https://www.jpost.com/breaking-news/article-753928

→ خواندن مطلب قبلی

ترس از شروع سال تحصیلی به دلیل شکاف‌ بین معلمان و دولت

خواندن مطلب بعدی ←

کشف نیم تن مواد مخدر اکستازی (MDMB)

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *