۳۰ شهریور ۱۴۰۳

توزیع کوپن‌های غذایی برای تعطیلات

وزارت داخلی رژیم صهیونیستی طرح توزیع کوپن‌های غذایی را آغاز کرد.

Capture2 67
کوپن‌های الکترونیکی

وزارت امور داخلی توزیع کوپن‌های غذایی را که برای تعطیلات پاییز برنامه ریزی شده بود و به دلیل تشریفات اداری سازمان‌های چپ تا حدودی به تعویق افتاد، آغاز کرد.

کارت‌های مغناطیسی شخصی‌شده، با مبلغ معین 300 شِکل برای هر بزرگسال و 250 شِکل برای هر کودک، از طریق سازمان خیریه Python Lev (در تل‌آویو، حیفا و مناطق شمالی) و اشل چاباد (در مرکز، جنوب؛ اورشلیم و مناطق یهودی-ساماریه) صادر خواهد شد.

اطلاعات بیشتر افراد واجد شرایط به صورت خودکار به این سازمان‌ها منتقل می‌شود و کارت‌ها توسط پیک مستقیماً به منازل آنها تحویل داده می‌شود.

به گزارش شبکه 9 رژیم صهیونیستی معیارهای مختلفی برای دریافت کوپن وجود دارد که اصلی‌ترین آن عبارت است از:

حق تخفیف 70٪ هنگام پرداخت مالیات شهرداری. از آنجایی که چنین تخفیفی برای اکثریت قریب به اتفاق رده‌های کم درآمد جمعیت در دسترس است، این معیار افراد زیادی را به طور همزمان پوشش می‌دهد.

افرادی که در سن بازنشستگی قرار دارند، علاوه بر یکی از مزایای سالمندی، بازماندگان، مزایای از کارافتادگی ناشی از آسیب صنعتی، کمک هزینه معاش «اشلمات اخنسا» دریافت می‌کنند.

اشخاصی که علاوه بر کمک هزینه معاش، از مزایای غرامت نفقه برخوردار می‌شوند.

اشخاصی که کمک هزینه معاش دریافت می‌کنند.

نیازمندانی که دارای وضعیت بازماندگان هولوکاست هستند.

و همچنین کلیه خانوارهایی که درآمد آنها کمتر از حد معینی است

اکثر این دسته‌ها برای نیازمندترین فرد 300 شکل، برای همسر 300 شکل و برای هر فرد اضافی که در خانه زندگی می‌کند 225 شکل یارانه غذایی دریافت می‌کنند.

تنها استثناء کسانی هستند که بدون اینکه مستمری بگیر یا از کارافتاده و غیره باشند صرفاً کمک هزینه معیشت دریافت می‌کنند. به آنها کوپن به مبلغ 150 شکل برای فرد نیازمند و 150 شِکل برای همسر و 112 شکل برای هر فرزند ساکن در خانه تعلق می‌گیرد.

 

لینک خبر: https://www.9tv.co.il/item/62812

اخبار مرتبط

→ خواندن مطلب قبلی

برگزاری تظاهرات علیه اصلاحات قضایی در سی و نهمین هفته اعتراضات

خواندن مطلب بعدی ←

شنبه شب‌های کاپلان؛ جزئیات تظاهرات اعتراضی امشب

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *