۳۰ شهریور ۱۴۰۳

لغو گسترده پرواز ایرلاین‌ها به اسرائیل

شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین و تعداد زیادی از شرکت‌های بزرگ هواپیمایی تا اطلاع ثانوی تمام پروازهای خود از مبدأ یا به مقصد فرودگاه‌های رژیم صهیونیستی را لغو کرده‌اند.

تعداد بیشتری از خطوط هوایی خارجی پروازهای خود را به اسرائیل لغو کرده‌اند و فشار بیشتری را بر خطوط هوایی اسرائیل برای جبران این خسارت وارد می کنند. روز گذشته ترکیش ایرلاین نیز پروازهای خود به اسرائیل را تا اطلاع ثانوی متوقف کرده است.

Capture1 76

اهمیت لغو خطوط هوایی ترکیش در این است که هزاران اسرائیلی هیچ راهی برای بازگشت به اسرائیل ندارند و در خارج از اسرائیل یا در ترکیه سرگردان شده‌اند. مضافا اینکه پیدا کردن پرواز جایگزین دیگری به اسرائیل از طریق یک شرکت دیگر هوایی برای آنها تقریبا غیر ممکن خواهد بود.

ترکیش ایرلاین تنها شرکت هواپیمایی خارجی نیست که پروازهای خود را لغو می‌کند. بسیاری از خطوط هوایی خارجی قبلاً پروازهای خود به اسرائیل را متوقف کرده بودند. Secret Flights اعلام کرد که فرودگاه بن گوریون تنها با کمتر از 40 درصد ظرفیت کار می‌کند.

Secret Flights اعلام کرد: شرکتی‌های هواپیمایی از لوفت‌هانزا گرفته تا هواپیمایی فرانسه، کانادا، اتریش، هواپیمایی امارات و امریکن ایرلاین، نیز طی روزهای گذشته پروازهای خود به فرودگاه بن گوریون تل‌آویو را لغو کرده‌اند. خط نروژی کروز نیز تغییر سفرهای دریایی خود از اسرائیل را تا پایان سال 2023 اعلام کرده است.

نکته مهم آنکه شرکت هواپیمایی «دلتا ایرلاین» آمریکا هم اعلام کرده که پروازهای این شرکت با مبدأ یا مقصد فرودگاه‌های اسرائیل تا پایان ماه جاری میلادی لغو شده است.

 

لینک خبر: https://en.globes.co.il/en/article-more-foreign-airlines-cancel-israel-flights-1001460041

→ خواندن مطلب قبلی

لاپید: نمی‌خواهم به دولت افراطی‌ها بپیوندم

خواندن مطلب بعدی ←

گالیت دیستل وزیر اطلاع‌رسانی استعفای خود را اعلام کرد

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *