۳۰ شهریور ۱۴۰۳

معاون سابق رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی: آزادی گروگان‌ها فقط یک بهانه است!

معاون سابق رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی، در مصاحبه اخیر خود مدعی شد که انجام عملیات زمینی به بهانه آزای گروگان‌ها صرفا یک بهانه است.

سرلشکر دایان، در مصاحبه روز گذشته با روزنامه معاریو در مورد ترس ارتش اسرائیلی از درگیری در شمال اراضی اشغالی و همچنین حمله زمین به غزه به بهانه‌ آزادی گروگان‌ها صحبت کرد.

30 روز از عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد و در این مدت ارتش اسرائیلی به بهانه آزادی گروگان‌های خود نبرد زمینی در غزه را آغاز کرده است و از سویی دیگر از درگیری در شمال اراضی اشغالی نیز واهمه دارد.

آزادی اسراء فقط یک بهانه است!
آزادی گروگان‌ها فقط یک بهانه است!

سرلشکر دایان با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در مرحله بسیار حساسی از جنگ قرار دارد تأکید کرد: اکنون در مرحله اصلی هستیم. فروپاشی و حذف حماس و گروه‌های مقاومت از اراضی اشغالی تنها هدف ما از این جنگ است. هر فرمانده‌ای در هر جنگی باید به اصلِ هدف درگیری اهمیت بدهد.

وی همچنین با ابراز رضایتمندی از عملیات زمینی ارتش اسرائیل اذعان کرد: از یک طرف موافق درگیری زمینی هستم چرا که ما را به هدف خود نزدیک‌تر می‌کند اما از یک سو با این شرایط مخالفم و به آن انتقاد دارم زیرا ریسک بالایی دارد و ممکن است اسرائیل در حوزه‌های مختلف اعم از اقتصادی و اجتماعی دچار بحران‌های جبران ناپذیری شود.

 

لینک خبر: https://www.maariv.co.il/news/military/Article-1049855

→ خواندن مطلب قبلی

درخواست اختصاص بودجه بیشتر برای معلمان مناطق خریدی

خواندن مطلب بعدی ←

حجم گستره ویرانی‌های غزه به روایت هاآرتص

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *